کد خبر: 930669
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
دبیرکل جمعیت ایثارگران می‌گوید که عملکرد شریعتمداری در وزارت خانه صمت قابل دفاع نیست و نباید مجدادا او برای وزارت خانه کار که تجربه‌ای در آن ندارد انتخاب شود.
جوان آنلاین: محمدجواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به گمانه‌زنی‌هایی که از حضور محمد شریعتمداری در وزارت کار حکایت دارد، گفت: اهمیت وزارت کار با توجه به حجم بالای بودجه اختصاص‌یافته به آن و دارا بودن هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی از جمله شستا و همچنین دایره مخاطبین که در کشور دارد، قطعاً بیشتر از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و لازم است که اداره این وزارتخانه به شخصی سپرده شود که شناخت درستی از بخش‌های مختلف این وزارتخانه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت در انتخاب وزرای پیشنهادی خود درگیر سیاسی‌کاری شده است، تصریح کرد: متأسفانه گمانه‌زنی‌هایی که در ارتباط با گزینه‌های تصدی برخی وزارتخانه‌ها به گوش می‌رسد نشان می‌دهد افرادی برای وزارتخانه مهم اقتصادی مورد نظر هستند که در کارنامه خود هیچ‌گونه سابقه اجرایی ندارند.

بیشتر بخوانید

نظر یک اصلاح‌طلب درباره تغییرات احتمالی در کابینه

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به نزدیکی گزینه‌های مطرح‌شده برای وزارتخانه‌های راه و اقتصادی با محمدباقر نوبخت گفت: نزدیکی وزرای پیشنهادی به یکی از چهره‌های تأثیرگذار دولت، این شائبه را تقویت می‌کند که قرار نیست در سیاست‌های اشتباه دولت که شرایط کنونی را رقم زده تغییری ایجاد شود. همچنین این‌گونه القا می‌کند که دولت در تلاش است افرادی را در مسند امور قرار دهد که بله‌قربان‌گوی برخی چهره‌های تأثیرگذار در کابینه باشند.

عامری با اشاره به انتقاداتی که به عملکرد شریعتمداری در وزارت صنعت وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: این‌که دولت فردی را که عملکرد قابل دفاعی در وزارت صنعت نداشته، به‌عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارتخانه بزرگ‌تری انتخاب می‌کند، نشان می‌دهد دولت اراده‌ای برای اصلاح وضعیت اقتصادی کنونی کشور ندارد و به مردم این‌گونه القا می‌شود که نوعی وضعیت قحط الرجالی در کشور وجود دارد و به‌نظر می‌رسد شعار‌هایی همچون شایسته‌سالاری و جوان‌گرایی هیچ‌گاه نمی‌خواهد به مرحله اجرا برسد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
خب ناکارآمده دلیل از این بیشتر؟
گ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
چون ناکارآمده!!!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار