کد خبر: 930655
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
عضو شورای شهر تبریز:
عضو شورای شهر تبریز گفت: جای تاسف دارد که یک مدیری به دلایلی کنار گذاشته شده و بدون اینکه مسوولیتی برای آنها تعیین شود، آنها را منفعل سازیم.

فریدون بابایی اقدم اظهار کرد: موضوعی که مدام در جلسات شورای شهر تبریز به ان اشاره و تاکید داشتم، مساله حذف مدیران شهرداری در حوزه‌های مختلف ستادی، مناطق و سازمان‌ها است.

وی با بیان اینکه همکاران در رده مدیریت که سال‌ها فعالیت کرده‌اند طی یک سال اخیر به دلایل مختلف از کارشان عزل شده‌اند، گفت: بارها این موضوع در جلسه صحن علنی مجلس مطرح شده تا تعیین تکلیف شود.

عضو شورای شهر تبریز اضافه کرد: جای تاسف دارد که یک مدیری به دلایلی کنار گذاشته شده و بدون اینکه مسوولیتی برای آنها تعیین شود، آنها را منفعل سازیم که البته این موضوع یک فضا و ذهنیت منفی نیز برای مدیران فعلی ایجاد می‌کند.

وی با تاکید به اینکه اگر مدیری عزل شده، قطعا در گذشته بنابه شاخص، معیار و توانمندی‌هایی به آن سمت منصوب شده بود، تصریح کرد: نباید افراد را به راحتی حذف کنیم بلکه می‌توان تجربه و موفقیت‌های فرد را احصاء کرد و از آنها بهره‌مند شد.

بابایی‌اقدم متذکر شد: اگر مدیری برکنار می‌شود باید مطمئن باشد که از توانایی‌های او در بخش‌های دیگر استفاده خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه برکنار کردن و عدم استفاده مطلق از مدیران در شان و منزلت آنها نیست، تصریح کرد: از شهردار خواستاریم تا ضمن تعیین تکلیف مدیران برکنار شده، از اتلاف سرمایه‌های انسانی و حرمت‌شکنی با تجربگان جلوگیری کند.

عضو شورای شهر تبریز خاطر نشان کرد: شورای شهر یک دستگاه ناظر و سیاست‌گذار است و از همه اعضا شورای شهر و شهردار انتظار می‌رود تا با تغییر هر چهار سال یکبار شورای شهر و تغییر شهردار، افراد و مدیران حذف کامل نشوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر