کد خبر: 930604
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
امام جمعه جدید ایلام:
 نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پذیرای تمامی گروه های وفادار به آرمان های انقلاب با وجود گرایش های سیاسی مختلف هستم.

 حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: به عنوان نماینده رهبری معظم انقلاب و پل ارتباطی مردم و مسئولان عملکردی فراجناحی خواهم داشت و پذیرای تمامی احزاب و جریان ها با آغوش و روی باز هستم.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم کشور را به اوج بالندگی و پیشرفت برسانیم و در جهت رفع نیازهای مردم گام برداریم.

امام جمعه جدید ایلام اضافه کرد: هر وقت همبستگی و اتحاد ملت ایران اسلامی بیشتر بوده از قدرت پوشالی دشمنان در برابر کشورمان به وضوح کاسته می شود.

خطیب جمعه ایلام افزود: دشمنان هزینه های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.

کریمی تبار یادآور شد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذاراست و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسئولان با حمایت از منویات رهبری دشمنان در رسیدن به مقاصد شوم خود موفق نخواهند بود.

وی در ادامه به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: استان ایلام گذرگاه عبور خیل عظیم زائران اربعین است و بیشتر زائران با توجه به تکریم و مهمان نوازی بی منت و خودجوش مردم استان از زائران اربعین مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می کنند و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها تقویت موکب های مردمی از سوی مسئولان اجتناب ناپذبر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر