کد خبر: 930555
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
سرلشکر جعفری در گفت‌وگو با «المسیره»:
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اظهارات دونالد ترامپ درباره ضعیف شدن ایران پس از به قدرت رسیدنش واکنش نشان داد و اعلام کرد، «این تصور اشتباه است».

جوان آنلاین: سردار «محمد علی جعفری» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری المسیره، به اظهارات اخیر دونالد ترامپ که گفته بود، «ایران از زمان به قدرت رسیدن وی ضعیف تر شده است»، پاسخ داد.

وی افزود: اگر پیشتر توانایی ایران در دفاع از آسیای جنوب غربی و نه تسلط بر آن، 12 دقیقه بود، اکنون این زمان کمتر نیز شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران در صورتی که امنیت آن در معرض خطر قرار بگیرد، از پاسخ در خارج از مرزهای خود هرگز دریغ نخواهد کرد.

سردار جعفری درباره محور مقاومت در منطقه اعلام کرد که هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد و جبهه مقاومت پس از جنگ در سوریه و عراق قوی‌تر شده است.

او درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران هم گفت که مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران یک مساله طبیعی تبدیل شده است و به آن عادت کردیم. ایران با وجود این تحریم‌ها قوی‌تر و انسجام ملی آن بیشتر خواهد شد.

فرمانده سپاه انقلاب اسلامی در پایان این گفت‌وگوی کوتاه تصریح کرد: ایران تا نابودی رژیم صهیونیستی، مقاوم خواهد بود و اکنون به آن زمان نابودی رژیم غاصب نزدیکتر شده‌ایم.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا چندی پیش در سخنرانی انتخاباتی خود در جمع حامیانش در یکی از شهرهای ایالت «آیووا» مدعی شده بود که « قبل از اینکه من [به ریاست جمهوری] برسم، ایران می‌توانست ظرف ۱۲ دقیقه کل خاورمیانه را تحت کنترل بگیرد، اما حالا در تلاش برای بقا هستند.»

سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز دیروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: رئیس جمهور آمریکا می‌گوید «ایران در عرض ۱۲ دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند» این اعتراف دشمن حاکی از قدرت ماست اما باید بداند ما هرگز خاورمیانه را اشغال نخواهیم کرد و با قدرتمان می‌توانیم در کمتر از 12 دقیقه خاورمیانه را از شر شیطان بزرگ نجات بدهیم

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار