کد خبر: 930547
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان
شش هزار و ۹۰۲ کودک زیر ۱۲ سال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و دو هزار و ۸۵۰ کودک زیر پنج سال مبتلابه سوءتغذیه از خدمات کمیته امداد اصفهان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اشاره به حضور در روز جهانی کودک، گفت: بخش بزرگی از خدمات این نهاد با محوریت حمایت از کودکان نیازمند ارائه می‌شود و در حال حاضر بیش از ۹ هزار و ۷۵۰ کودک در دو طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین و مبارزه با سوءتغذیه تحت حمایت قرار دارند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر شش هزار و ۹۰۲ کودک زیر ۱۲ سال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین مشمول دریافت خدمات هستند، گفت: مردم نیکوکار اصفهان با مشارکت در این طرح و قبول حمایت این فرزندان، کمیته امداد را در خدمت‌رسانی بهتر به این نیازمندان بی‌پناه یاری می‌کنند.
متین پور ارائه سبد کالا به کودکان دارای سوءتغذیه زیر پنج سال را از دیگر خدمات این نهاد در این زمینه اعلام کرد و گفت: این کودکان توسط مراکز بهداشت شناسایی و برای دریافت بن کارت سبد کالا به این نهاد معرفی می‌شوند و پرداخت این کمک‌هزینه تا برطرف شدن سوءتغذیه آنان ادامه خواهد داشت.
وی بابیان اینکه دو هزار و ۸۵۰ کودک دچار سوءتغذیه زیر پنج سال در نیمه نخست امسال به صورت ماهیانه از خدمات این طرح بهره‌مند شدند، گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان در قالب ۱۷ هزار و ۱۰۰ سبد غذایی در اختیار این کودکان قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه نیکوکاران گران‌قدری که قصد کمک به این نهاد درزمینهٔ حمایت از کودکان را دارند می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://hamsofreh.ir و پرداخت هزینه تمام یا بخشی از سبد غذایی کودکان دچار سوءتغذیه و همچنین مراجعه به تارنمای mohsenin.ir و قبول حمایت ایتام و فرزندان محسنین در این فعالیت‌های خداپسندانه و انسان دوستانه سهیم شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر