کد خبر: 930511
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
راننده خطاکار که مأمور وظیفه‌شناس پلیس راهور در دشت ارژن شیراز را مورد ضرب و جرح قرار داده‌بود به هفت و نیم سال زندان و تبعید به یک منطقه بدآب و هوایی محکوم شد.
راننده خطاکار که مأمور وظیفه‌شناس پلیس راهور در دشت ارژن شیراز را مورد ضرب و جرح قرار داده‌بود به هفت و نیم سال زندان و تبعید به یک منطقه بدآب و هوایی محکوم شد.
این حادثه روز پنج‌شنبه اول شهریور امسال اتفاق افتاد. لحظاتی بعد از اینکه فیلم حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد جنجال بسیاری به دنبال آن به راه افتاد. براساس فیلم منتشر شده مردی فریاد می‌زد که «ماشین میلیاردی‌ام داغون شده» و همزمان مأمور پلیس را مورد ضرب و جرح قرار می‌داد. با مطرح شدن شکایت علیه ضارب تحقیقات پلیس به جریان افتاد و مأموران ۱۰ روز بعد از حادثه عامل اصلی و دو نفر دیگر را بازداشت کردند. براساس این گزارش روز حادثه مأموران گشت پلیس‌راه در محور دشت ارژن‌-‌شیراز در حال انجام مأموریت و امدادرسانی به یک خودروی پژو ۲۰۶ بودند که متوجه واژگونی یک خودروی لندکروز در طرف دیگر این محور شدند و برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی به محل واژگونی لندکروز رفتند، اما در این هنگام یکی از سرنشینان این خودرو به مأمور پلیس حمله و اقدام به درگیری و ضرب و جرح مأمور پلیس راه کرد. مأمور پلیس‌راه که در این حادثه دچار جراحت شده بود، گفت: آن روز همراه همکارم مشغول کنترل سرعت خودرو‌ها با دوربین در جاده بودیم که راننده یک خودروی پژو ۲۰۶ از ما کمک خواست. مشغول امدادرسانی بودم که ناگهان گرد و خاک شدیدی در آن قسمت جاده بلند شد. یک خودروی لندکروز از جاده منحرف و واژگون شد. به سرعت به آنجا رفتم و پس از بررسی صحنه تصادف در حال یادداشت اطلاعات خودروی مورد نظر و ترسیم کروکی بودم که ناگهان فردی بدون دلیل با فحاشی مرا مورد ضرب و جرح قرار داد طوری که در ادامه مرا برای مداوا به بیمارستانی در شیراز انتقال دادند و در این میان سرنشینان لندکروز برای ادامه درگیری تا بیمارستان نیز آمدند. ضارب با گفتن جملاتی ازقبیل «کفش من ۳ میلیون قیمت دارد»، «من ماشین یک‌میلیاردی سوار می‌شم» و «توهیچ کاری نمی‌تونی بکنی» قصد ادامه درگیری با من را داشت که با دخالت پرسنل بیمارستان آن‌ها فرار کردند. با کامل شدن تحقیقات در این باره پرونده در دادگاه بررسی و عامل اصلی حادثه به هفت‌سال و‌نیم حبس و تبعید به یک منطقه بد آب و هوایی محکوم شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار