کد خبر: 930509
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹
دوستی دختر نوجوان با پسری که به او ابراز علاقه‌کرده بود فرجامی سیاه را برایش رقم زد.
دوستی دختر نوجوان با پسری که به او ابراز علاقه‌کرده بود فرجامی سیاه را برایش رقم زد.
به گزارش خبرنگار ما، خبر گم شدن دختر ۱۷‌ساله را عصر روز ۱۲‌شهریورماه امسال والدین او به کلانتری ۱۲۷‌نارمک خبر دادند. آن‌ها گفتند دخترشان که نغمه نام داشت برای رفتن به خانه مادربزرگش خانه را ترک کرده، اما نه به خانه مادربزرگش رفته و نه به خانه برگشته‌است و احتمال می‌دهند حادثه‌ای ناگوار برایش رقم خورده‌باشد. خیلی زود پرونده به دستور قاضی بخشوده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷‌در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که نغمه آخرین بار با مریم یکی از دوستانش تماس داشته است. مریم وقتی در این باره بازجویی شد جزئیات بیشتری از ماجرای گم شدن دوست خود را شرح داد. او گفت: نغمه از مدتی قبل با پسری به نام مسعود دوست شده‌بود و با او تماس داشت. او ادامه داد: نغمه ۱۳‌شهریورماه با بدنی خونین و لباس‌های پاره به خانه ما آمد. من ابتدا به او لباس دادم که لباس‌هایش را عوض کرد. او گفت که همراه مسعود و دایی او به گردش رفته بود که دایی مسعود به زور به او تعرض کرده‌است به طوری که دیگر روی بازگشت به خانه را ندارد. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس مسعود و دایی او را به عنوان دو مظنون تحت تعقیب قرار دادند. در اولین گام بعد از شناسایی محل زندگی دایی و خواهرزاده در پاکدشت دو متهم بازداشت شدند. مسعود و سعید در بازجویی‌ها گفتند که از سرنوشت دختر نوجوان خبر ندارند. مسعود گفت: من ساعت‌۱۷ روز حادثه با او قرار ملاقات داشتم و ساعت‌۲۱ بود که از او جدا شدم و دیگر خبری از او ندارم. سعید هم گفت: من تا حالا دختر نوجوان را ندیده‌ام و از او خبری هم ندارم.
بررسی‌های گام به گام کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در جریان بود تا اینکه چهارم مهرماه دختر نوجوان در یکی از پارک‌های شرق تهران شناسایی شد.
او وقتی دراین باره تحقیق شد، گفت: عصر روز حادثه همراه مسعود و دایی‌اش با خودروی آن‌ها به جاجرود رفتیم. در آنجا بود که سعید به من حمله کرد و به زور به من تعرض کرد. ساعت ۲۱‌شب هم من را در سه راه تهرانپارس از ماشین به بیرون انداخت. به خاطر اینکه حیثیت خودم را از دست داده بودم دیگر روی برگشت به خانه را نداشتم برای همین در پارک‌ها پرسه می‌زدم.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با کامل شدن تحقیقات دایی و خواهرزاده با قرار قانونی راهی زندان شدند و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار