کد خبر: 930427
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
با حکم رهبر انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با صدور حکمی حجةالاسلام «الله نور کریمی تبار» را به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر ایلام منصوب کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطّلاع‌رسانی دفتر مقام معظّم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با صدور حکمی حجةالاسلام «الله نور کریمی تبار» را به‌عنوان نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه‌ شهر ایلام منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

سم الله الرحمن الرحیم

جناب حجة‌الاسلام آقای حاج شیخ الله نور کریمی تبار دامت‌افاضاته

در پی استعفای جناب حجة‌الاسلام آقای لطفی دامت توفیقاته از امامت جمعه‌ ایلام، با قدردانی و تشکر از خدمات چندین ساله‌ ایشان، جنابعالی را که از میان مردم مؤمن و وفادار آن استان برخاسته و مدتها به خدمت در آن سامان اشتغال داشته و بحمدالله از صلاحیت لازم برخوردار می‌باشید، به امامت جمعه و نمایندگی خود منصوب می‌کنم.

مردم عزیز آن استان مرزی، دوران‌های دشواری را در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن گذرانیده و با همه‌ مشکلات، وفاداری خود به نظام اسلامی را حقاً به اثبات رسانیده‌اند.

اکنون جنابعالی در میان این مردم بزرگوار و فداکار به قبول وظیفه‌ سنگینی مفتخر گشته‌اید. انتظار می‌رود با همه‌ توان در خدمتگزاری به آنان کوشیده و با تقویت مجموعه‌های دلسوز و انقلابی به مجاهدات فکری و عملی در زمینه‌های گوناگون مدد رسانید.

ارتباط نزدیک و صمیمی با جوانان و سلوک مردمی با همگان و بهره‌گیری از نخبگان و دانشگاهیان را توصیه می‌کنم و مزید توفیقات الهی را برای جنابعالی مسألت می‌نمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۷ مهرماه ۱۳۹۷

حجت الاسلام کریمی تبار با تحصیلات حوزوی وفارغ التحصیل دروس خارج فقه و سطح چهار حوزه و دکترای علوم قرآن وحدیث ،پیش از این بعنوان نماینده ولی فقیه در دانشگاه امام حسین(ع) مشغول به خدمت بوده است .

 در کارنامه امام جمعه جدید ایلام مدرس دانشگاه ،نماینده ولی فقیه در سپاه استانهای کرمانشاه ،ایلام ،کردستان وفارس دیده می شود. وی همچنین مسئولیت انتصابات روحانیون سپاه پاسداران را در سوابق خود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار