کد خبر: 930417
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
در نامه بسیج اساتید تهران بزرگ به شورای شهر تهران صورت گرفت
بسیج اساتید تهران بزرگ ضمن انتقاد از انتشار نامه‌ای‌ با عنوان « ۷ بحران ۱۲ راهکار» در روزنامه همشهری نوشت: تهیه این نامهٔ ساختارشکنانه در روزهای آغازین مهر حاکی از آن است که طراحان درصدد تهییج و تحریک جامعهٔ دانشگاهی بوده‌اند.

جوان‌آنلاین: بسیج اساتید تهران بزرگ طی نامه‌ای به رئیس و اعضای شورای شهر ضمن انتقاد از انتشار نامه‌ای‌ با عنوان « ۷ بحران ۱۲ راهکار» در روزنامه همشهری  نوشت: تهیه این نامهٔ ساختارشکنانه در روزهای آغازین مهر (شروع سال تحصیلی) مملوّ از موج یأس و ناامیدی است و حاکی از آن است که طراحان و دست اندرکاران با تفطّن از این شرایط درصدد تهییج و تحریک جامعهٔ دانشگاهی در قالب یک سناریوی التهاب آفرین با تمسک و تشبث به مباحث سیاسی و بی توجه به مطالبات حقیقی و عموم مردم، بوده اند.

متن این نامه به شرح زیر است:

« جناب آقای هاشمی

ریاست محترم شورای شهر تهران

سلام علیکم

روزنامهٔ همشهری ارگان رسانه ای آن شورا و شهرداری در هفتم مهرماه مطلبی تحت عنوان « ۷ بحران ۱۲ راهکار» در تیتر اول منتشر نمود.

درخصوص مطلب مزبور و انتشارش توسط این رسانه نکاتی را متذکر می شویم:

اعضای محترم شورای شهر تهران؛

تهیهٔ این نامهٔ ساختارشکنانه در روزهای آغازین مهر (شروع سال تحصیلی) مملوّ از موج یأس و ناامیدی است و حاکی از آن است که طراحان و دست اندرکاران با تفطّن از این شرایط درصدد تهییج و تحریک جامعهٔ دانشگاهی در قالب یک سناریوی التهاب آفرین با تمسک و تشبث به مباحث سیاسی و بی توجه به مطالبات حقیقی و عموم مردم، بوده اند.

اعضای محترم شورای شهر تهران؛

متأسفانه چنین رویکردی نه صرفاً نگرش حزبی درون ساختارِ نظام بلکه نگرشی است که سالهاست توسط رسانه های معاند در حال انتشار است.

این رویکرد چه نسبتی با دغدغه ها و نگرانیهای مردم ساکن در کلان شهر چندمیلیونی تهران دارد که به جای تمرکز به مسائل زیست محیطی در آغاز فصل سرما و پدیده وارونگی دما و پیامد آلودگی آن به حاشیه هایی می پردازد که نه رسالت آن شوراست و نه در حیطهٔ وظایف شهرداری؟!

جناب آقای محسن هاشمی

شرایط خاصِ امروز کشور محصول سیاستها و تدابیر کسانی است که با بسط یَد و بی محابا منتقدان منصف خود را با برچسبهای مختلف از هر اظهارنظری برای بهبود و اصلاح امور کشور از میدان خارج کردند.

آقایان و خانمهای عضو شورای شهر !

افکار عمومی هرگز از یاد نخواهند برد که تا دیروز چه کسانی مُبتهجانه و غوغاسالارانه در خلوت و در جَلوت فریاد اعتدال سر می‌دادند و امروز درصدد فرار رو به جلو و انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی کشورند
و می خواهند مُحیلانه جای متهم و شاکی را تغییر دهند.

در پایان لازم می دانیم در راستای کمک به وظایف آن شورا و رفع دغدغه‌های مردم شریف تهران، آمادگی خود را جهت برگزاری جلسات کارشناسی در خصوص مسائل زیست محیطی ، ترافیکی ، ناهنجاریهای اجتماعی، حاشیه نشینی و... پایتخت در دانشگاههای تهران را اعلام نماییم»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار