کد خبر: 930409
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
پس از قطعی حدود یک هفته‌ای اینترنت TD-LTE مبین‌نت و ایرانسل در ماه گذشته ظاهراً دوباره همان اختلال در شبکه اینترنت تهران ایجاد شده و باعث قطعی اینترنت TD-LTE از چندروز گذشته شده است.
جوان آ‌نلاین: پس از قطعی حدود یک هفته‌ای اینترنت TD-LTE مبین‌نت و ایرانسل در ماه گذشته ظاهراً دوباره همان اختلال در شبکه اینترنت تهران ایجاد شده و باعث قطعی اینترنت TD-LTE از چندروز گذشته شده است.

اگر به‌خاطر داشته باشید قطعی اینترنت TD-LTE مبین‌نت و در ماه گذشته که نزدیک به یک هفته ادامه داشت اعتراض کاربران بسیاری را برانگیخت. سرانجام پس از ادامه‌دار بودن این قطعی مبین‌نت و ایرانسل هر کدام برای جبران خسارت کاربران بسته‌هایی را پس از اتصال مجدد و پایداری شبکه معرفی کردند؛ البته برخی از این بسته‌ها بیشتر به یک شوخی شبیه بود!

به هر حال ظاهراً دلیل قطعی اینترنت TD-LTE ماه گذشته اختلال در شبکه GPS تهران بود که البته دلیل آن هم هیچ‌گاه مشخص نشده و هیچ نهادی پاسخگو نبود. ظاهراً همان اختلال یک‌بار دیگر باعث قطعی اینترنت TD-LTE در سطح تهران شده است. در تماس با مرکز پشتیبانی مبین‌نت کارشناس از مشخص نبودن دلیل قطعی مجدد خبر داد و اظهار کرد هنوز دلیل دقیق آن مشخص نیست. همچنین این شرکت پیامکی با متن زیر برای کاربران TD-LTE ارسال کرد:

مشترک گرامی مبین‌نت
متأسفانه مجدداً ایجاد اختلالات بیرون از شبکه‌ی TD-LTE منجر به قطع شدن پراکنده‌ای سرویس اینترنت برخی از مشترکین در استان تهران شده است. از این موضوع عمیقاً متأسفیم و تمام تلاش خود را در زمینه‌ی رایزنی برای حل مشکل انجام می‌دهیم. خواهشمندیم توجه فرمایید به دلیل نوع اختلال، این موضوع بر روی سرویس‌دهنده‌های بی‌سیم و هر تکنولوژی که وابسته به GPS است اثر منفی می‌گذارد.

به این ترتیب ظاهراً همان مشکل قبلی بروز کرده و مبین‌نت و ایرانسل به هر دلیل نتوانستند از بروز مجدد مشکلات ناشی از GPS جلوگیری کنند. جالب این‌جاست که در طول دوره قطعی گذشته و یا تا به امروز وزارت ارتباطات نیز درمقابل مشکل مشکوک GPS سکوت کرده است. در توییت‌های آذری جهرمی وزیر ارتباطات (که پیش از این در مواردی به دیر رسیدن غذای اسنپ‌فود یک کاربر پاسخ داده بود!) نیز چیزی در این مورد پیدا نکردیم.

امیدواریم این‌بار شرکت‌های مبین‌نت، ایرانسل و یا سازمان‌های مسئول پاسخ موجهی درباره این اختلال داشته باشند و تنها به اهدای بسته‌های چندروزه اینترنت به عنوان «جبران خسارت» اکتفا نکنند.
 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مسعود
|
Netherlands
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۹
0
0
معلوم نیست قراره ....
ناشناس
|
Austria
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۷
0
0
امروز 27 مهر ماه 1397 هستش و همچنان این مشکل ادامه داره
با امور مشتریکن تماس گرفتم به غیر از ابراز شمندگی گفتن کاری از دستشون بر نمی یاد.
javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
ای کاش یه هفته بود الان سه ماهه که اینترنت تی دی ال تی ای ایرانسل سرعتش پایینه یا قطعه از ساعت 2 شب به بعدم که از dial up هم سرعتش پایین تر میاد تو این سه ماه همش میگن در حال بررسیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار