کد خبر: 930408
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
فرماندار شهرستان اردبیل:
فرماندار اردبیل گفت: در 6 ماهه نخست امسال سه هزار و 760 فرصت شغلی جدید در سطح شهرستان ایجاد شده و ما توانسته‌ایم شاهد تحقق نیمی از تعهدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در منطقه باشیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اردبیل اظهار داشت: امسال هدفگذاری شده تا در سطح استان اردبیل در بخش‌های مختلف 20 هزار فرصت شغلی ایجاد شود که سهم شهرستان اردبیل از این میزان ایجاد هفت هزار فرصت شغلی جدید است.

وی افزود:‌ برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در حوزه ایجاد اشتغال در اردبیل نیازمند حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم که انتظار می‌رود در راستای توسعه اشتغال پایدار و نیز وضعیت اقتصادی اردبیل با تعریف و ارائه مشوق‌های سرمایه‌گذاری زمینه برای جلب و جذب سرمایه‌گذاران فراهم شود.

فرماندار اردبیل اشتغال را از محوری‌ترین اهداف دولت دانست و گفت: تشکیل پنجره واحد سرمایه‌گذاری گامی مهم در راستای تسهیل و تسریع در سرمایه‌گذاری با حذف بروکراسی‌های اداری و حمایت از سرمایه‌گذاران بوده که توانسته خدمات مطلوبی را به فعالان اقتصادی ارائه کند که انتظار می‌رود در راستای توسعه فعالیت بخش خصوصی در اردبیل بانک‌های عامل نیز در ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران مانع‌تراشی نکرده و این موضوع را تسهیل کنند.

زنجانی با تاکید بر تلاش و برنامه‌های‌ریزی دستگاه‌های مختلف اجرایی برای تحقق سهمیه ایجاد اشتغال مربوط به دستگاه‌های خود تصریح کرد: باید دستگاه‌های اجرایی نسبت به بازنگری و اصلاح تعهدات و تحقیقات مطالعه نشده خود اقدام کرده و در راستای اشتغالزایی گام‌های جدی بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر