کد خبر: 930367
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
وزیر نیرو گفت: پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های وزارت نیرو بر این است که شرایط آبی مشابه سال آبی گذشته خواهد بود که در این شرایط باید به اصلاح مصرف و تشویق گروه‌های پرمصرف به صرفه جویی گرایش پیدا کرد.
جوان‌آنلاین: رضا اردکانیان وزیر نیرو، با اشاره به حضورش در نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: مقرر شده بود که پس از گذار از تابستان و شرایط خاصی که در حوزه آب و برق در این فصل وجود داشت، گزارشی تفصیلی درخصوص عملکرد آب و برق، پیک ۹۷ و برنامه تفصیلی برای تابستان ۹۸ به کمیسیون انرژی مجلس ارائه شود.

وزیر نیرو با بیان اینکه در سرفصل‌های مختلف تولید، توسعه، انتقال، شبکه‌های توزیع، برنامه‌های مدیریت مصرف، نیروگاه‌های تجدید پذیر، نیروگاه‌های آبی و برنامه ریزی‌های انجام شده برای دستیابی به نقطه مطلوب توضیحاتی به اعضای کمیسیون انرژی ارائه شد، افزود: خوشبختانه همانگونه که انتظار می‌رفت با توجه به نزدیکی بودجه سال ۹۸ تمام اعضای کمیسیون انرژی تاکید داشتند که از تمام ظرفیت‌های اجرایی و قانونی به ویژه در ارتباط با مردم استفاده شده و مسائل برای مردم تشریح تا آمادگی‌های لازم ایجاد شود تا علاوه بر سرعت دادن به چرخ توسعه کشور براساس نقش مهمی که انرژی الکتریکی در کشور دارد، امکاناتی فراهم شود که با مدیریت مصرف مشکلی در سال آینده وجود نداشته باشد.

ایده‌های خوبی برای حل مشکلات مربوط به بخش خصوصی و طلبکاران وزارت نیرو ارائه شد

وی ادامه داد: پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های وزارت نیرو بر این است که شرایط آبی مشابه سال آبی گذشته خواهد بود که در این شرایط باید به اصلاح مصرف و تشویق گروه‌های پرمصرف به صرفه جویی گرایش پیدا کرد، البته نیازمندی‌های قانونی برای حل مشکلات پیش رو وجود دارد که از سوی کمیسیون انرژی در این خصوص قول مساعد داده شد.

اردکانیان با بیان اینکه ایده‌های خوبی برای حل مشکلات مربوط به بخش خصوصی و طلبکاران وزارت نیرو ارائه شد، اظهار داشت: وزارت نیرو بدهکار است، اما اعتبار خوبی در بخش خصوصی دارد و کماکان همکاری‌ها به شکل فعال برقرار است.

وزیر نیرو، تصریح کرد: امیدوارم که در فرصت‌های پیش رو نتایج مذاکرات امروز در قالب مواد قانونی و سازوکار‌های دیگر دیده شود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار