کد خبر: 930364
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴
سخنگوی فراکسیون ولایی با بیان اینکه دولت قصد جابجایی وزرا را دارد و از تغییر خودداری می‌کند، گفت: جابجایی مهره‌ها نتیجه بخش نیست و به نظر می‌رسد مجلس از جابجایی مهره‌های دولت استقبال نکند.

جوان آنلاین: سخنگوی فراکسیون ولایی با بیان اینکه دولت قصد جابجایی وزرا را دارد و از تغییر خودداری می‌کند، گفت: جابجایی مهره‌ها نتیجه بخش نیست و به نظر می‌رسد مجلس از جابجایی مهره‌های دولت استقبال نکند.

سید حسین نقوی حسینی اظهارداشت: یکی از مطالبات مجلس و افکار عمومی این است که دولت مدیریت و تیم اقتصادی‌اش را تغییر دهد، زیرا با این تیم و با این نوع مدیریت و سیاستگذاری اقتصادی، به جایی نمی‌رسد.

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: بحران‌های امروز اقتصاد کشور مانند کاهش ارزش پول ملی، افزایش نرخ ارز و دلار و طلا، گرانی‌های لجام گسیخته و تعطیلی کارخانه‌ها حاصل سیاستگذاری‌های این تیم اقتصادی است؛ بنابراین قطعا این تیم اقتصادی نمی‌تواند به اهداف مورد نظر برنامه ششم دست یابد و مشکلات کشور را رفع کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه دولت ظاهرا قصد جابجایی وزرا را دارد و از تغییر خودداری می‌کند، تصریح کرد: جابجایی مهره‌ها نتیجه بخش نخواهد بود و به نظر می‌رسد مجلس از جابجایی مهره‌های دولت استقبال نکند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار