کد خبر: 930254
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

به گزارش جوان آنلاین، دکتر عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان، در کانال تلگرامی خود با اشاره به گزارش منتشر شده از جلسه اصلاحطلبان با رئیس دولت در روزنامه سازندگی، نوشت:

کارگزاران، روزنامه ارگان حزب کارگزاران سازندگی،محتوای جلسه رئیس جمهور با اصلاح‌طلبان را با هویت تک‌تک افراد منتشر کرد. مهندسی جلسه به‌گونه‌ای است که نیرو‌های متعارض، اما همسو با روحانی ،مقابل هم نشسته‌اند. از واعظی تا شکوری‌راد، از جلایی‌پور تا مرعشی و...

اما جالب‌ترین بخش سخنان رئیس جمهور تناقض ایشان و آب سرد بر سر اصلاحات است. روحانی در بخشی دیگر از سخنان خود می‌گوید: اصلاح‌طلبان متحد دولت نیستند که شریک دولتند. اما در بخشی دیگر صراحتاً دولت خود را فراجناحی می‌داند و مشکلات دولت فراجناحی را برمی‌شمارد. یعنی هم زیر میز «متحد» می‌زند و هم زیر میز «شریک» دولت.

اما نکته جالب‌تر جلسه گلایه موسوی لاری از دستگیری‌ها در برخی شوراهاست که عمده و اصلی‌ترین دلایل این دستگیری‌ها مسئله اخلاقی در بابل و فساد مالی در استان تهران است. اینکه اصلاح‌طلبان از برخورد با این موارد ناراحتند و از رئیس جمهور طلبکارانه گلایه می‌کنند، جالب و قابل تأمل است. اما روح کلی حاکم بر سخنان میهمانان رئیس جمهور این است که ما به شما رأی دادیم، پشیمان هم نیستیم؛ اما ما کجای کاریم؟

ترکیب جلسه از اصلاح‌طلبان معتقد به اسلام سیاسی تا اصحاب فتنه و از نجومی بگیران تا تکنوکرات‌ها را در خود جای داده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
0
0
جالب بود
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار