کد خبر: 930182
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
لاریجانی:
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه بر تلاش ایران برای حفظ برجام تأکید کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی  (دوشنبه  شب 16 مهرماه) در حاشیه برگزاری سومین اجلاس مجالس کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در دیدار با رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه ضمن تشکر از روسیه به عنوان بنیانگذار برگزاری اجلاس اوراسیا گفت: شما ایده خوبی را پرورش دادید، از برگزاری نشست اخیر کمیسیون مشترک عالی پارلمانی جمهوری اسلامی و فدراتیو روسیه که ماه گذشته در استان ولگاگراد روسیه برگزار شد، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: دو پارلمان برای حمایت از روابط دو کشور و توافقات فی‌مابین روسای جمهور و دستگاه‌های دولتی دو کشور در خصوص اجلاس مبارزه با تروریسم تلاش زیادی کردند.

لاریجانی تصریح کرد: رفتار آمریکایی‌ها در مسائل بین‌المللی خیلی تندتر و با مشکل‌تر شده است، ما برای حفظ برجام همچنان تلاش می‌کنیم و انتظار داریم اروپایی‌ها به تعهدات خود هر چه سریعتر عمل کنند، ضمن اینکه همکاری اقتصادی و بازرگانی بعد از توافقات ولگاگراد به خوبی در جریان است.

در پایان طرفین در این نشست بر اهمیت برگزاری دومین اجلاس مبارزه با تروریسم و افراط گرایی که در سطح روسای برخی پارلمان‌های کشورهای منطقه برگزار خواهد شد، تأکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار