کد خبر: 930173
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸
سردار محمد رضا نقدی با حضور در برنامه گفتگو محور «رو در رو» در پاسخ به سؤالی درباره ملاقات با پادشاه سعودی و دریافت پول از وی توسط یکی از رؤسای جمهور طی سفر به عربستان در سال ۱۳۸۷ اظهار داشت: در انتخابات سال ۱۳۸۸ رابطه جدی با آل سعود وجود دارد که ایشان [آقای خاتمی]در شورای مرکزی تشکیلات خودشان درباره ارتباطش با آل سعود صحبت می‌کند،

جوان آنلاین: سردار محمد رضا نقدی با حضور در برنامه گفتگو محور «رو در رو» در پاسخ به سؤالی درباره ملاقات با پادشاه سعودی و دریافت پول از وی توسط یکی از رؤسای جمهور طی سفر به عربستان در سال ۱۳۸۷ اظهار داشت: در انتخابات سال ۱۳۸۸ رابطه جدی با آل سعود وجود دارد که ایشان [آقای خاتمی]در شورای مرکزی تشکیلات خودشان درباره ارتباطش با آل سعود صحبت می‌کند، نمی‌تواند آن را انکار کند. اینکه نزد شاه آنجا رفته و توضیح داده است که ما در انتخابات چه کار داریم می‌کنیم، چرا موسوی می‌آید چرا من نمی‌آیم. دلایلش را می‌گوید که وی را قانع کند. نوار این گفتگو موجود است.

وی افزود: آن‌ها که برایشان شبهه‌ای در این زمینه به وجود می‌آید، از ایشان بخواهند شما که طرفدار شفاف سازی هستید و می‌گویید مسئولان باید در اتاق شیشه‌ای بنشینند و همه چیز شفاف باشد، شفاف بیایید توضیح دهید، شما که در آستانه انتخابات سال ۱۳۸۸ با پادشاه سعودی ملاقات کردید، آنجا به او چه گفتید و او چه گفت؟ بعد آن را تطبیق دهیم با آنچه در آن شورا گفته است، ببینیم آیا به مردم راست می‌گویند؟ ایشان یک شخص سیاسی حزبی بوده که در آن زمان هیچ مسئولیت امنیتی هم نداشته و نمی‌تواند بگوید من برای بستن فلان قرارداد به آنجا سفر کردم، مشروح مذاکراتش را منتشر کند.

 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هدایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
0
0
لطفا نوارشو منتشر کنین ما هم گوش بدیم
خرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
نوار را منتشر کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار