کد خبر: 930111
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
حواشی دیدار حسن روحانی با اصلاح‌طلبان همچنان از سوی اصلاح‌طلبان ادامه دارد. اغلب هم رنگ و بوی انتقاد از روحانی دارد و این یعنی که خروجی جلسه انتظارات اصلاح‌طلبان را برآورده نکرده است.
حواشی دیدار حسن روحانی با اصلاح‌طلبان همچنان از سوی اصلاح‌طلبان ادامه دارد. اغلب هم رنگ و بوی انتقاد از روحانی دارد و این یعنی که خروجی جلسه انتظارات اصلاح‌طلبان را برآورده نکرده است. محمد نعیمی‌پور، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم کسی است که در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری سال گذشته می‌گفت که حتی اگر روحانی هم نخواهد، ما اصلاح‌طلبان از او حمایت می‌کنیم: «حتی اگر حسن روحانی اعلام می‌کرد که من نمی‌خواهم اصلاح‌طلبان از من حمایت کنند ولی اصلاح‌طلبان راه خود را می‌رفتند و از او حمایت می‌کردند. چرا که گزینه‌هایی که در مقابل روحانی قرار دارند گزینه‌هایی هستند که تصورش غیرممکن است افرادی مجدداً کشور را به وضعیت هشت ساله در دولت‌های نهم و دهم برگردانند.» حالا او طی اظهاراتی پیرامون دیدار اخیر اصلاح‌طلبان با روحانی گفته است که «آقای رئیس‌جمهور باید آسیب‌شناسی کند که چرا در مجلس روی آقای لاریجانی سرمایه‌گذاری و به فراکسیون امید بی‌اعتنایی کرد و آسیب‌شناسی کند که چرا رفتارش در عرض ۱۰ روز متغیر شد و این موضوع را به جامعه القا کرد که رأی مردم را پاسداری نمی‌کند؟»
او همچنین در اشاره به محتوای این جلسه اضافه کرده که: «در این زمینه که چرا بعد از انتخابات ۹۶ میان رئیس‌جمهور و اصلاح‌طلبان نقار ایجاد شده یا چه اتفاقی افتاده که اعتماد اصلاح‌طلبان به آقای رئیس‌جمهور به شدت کاهش پیدا کرده، صحبتی مطرح نشد.»
سخنان نعیمی‌پور درباره تنها دستاورد جلسه با روحانی هم جالب توجه است: «تن‌ها دستاورد جلسه چهارشنبه این بود که آقای رئیس‌جمهور از آقای عارف خواستند که کارگروهی تشکیل شود و قرار بر این شد تا آقای واعظی نیز در این زمینه همکاری کند. برداشت من این است که معمولاً کارگروه زمانی ایجاد می‌شود که ما نمی‌دانیم چه خواسته‌ای از همدیگر داریم و احتمال می‌دهیم که این کارگروه بتواند کارساز باشد. اما تجربه نشان داده که با گرفتاری‌های اشخاصی که مسئولیت دارند، علی القاعده کارگروه بلاموضوع شده و نتایجی به دنبال نخواهد داشت.» در واقع یعنی جلسه دستاوردی نداشته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار