کد خبر: 930087
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
همزمان با هفته نیروی انتظامی انجام شد:
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، زنگ مهر در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) باشعار پلیس مقتدر، امین مردم به نواخته شد.
بهاره عشقی صابر

حسینعلی بنار رئیس آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: امنیت یکی از کلمات استراتژیک و مهم برای ادامه حیات هر فرد و گروه و جمعی است ، که از ابتدای خلقت تا کنون مورد نیاز فطری بشر بوده است .
بنارافزود: نوع نگاه ما به امنیت و نوع تامین امنیت با توجه به شرایط و مقتضیات زمان تغییر کرده و عرصه خدمت در نیروی انتظامی مهمترین مقوله برای خدمت به جامعه و مردم است.
وی خطاب به دانش آموزان تأکید کرد: اگر امنیت در جامعه فراهم نباشد ،شما به عنوان یک دانش آموز دختر مسلمان نمی توانید به سلامت در جامعه زندگی کنیدو با مصیبت هایی که در سایه ناامنی در کشورهای همسایه ایجاد شده می‌توانید به درک صحیح از امنیت برسید.
مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اشاره به تلاش ها و وظایف نیروی انتظامی تصریح کرد: امنیت اخلاقی، ترافیکی ،اجتماعی و روانی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی تلاشگر فراهم است و ما می توانیم با آرامش و فراغ خاطر در جامعه به فعالیت و تحصیل بپردازیم.
بنار خاطرنشان کرد : بهتر است با تلاش در نهادینه کردن امنیت در جامعه پلیس خود باشیم و نیز با شناسایی ساختارهای امنیتی مختلف خود و کمک به کسانی که در این عرصه خدمت می کنند قدردان آنان باشیم و بکوشیم تا از وقوع تخلفات و معضلات اجتماعی جلوگیری کنیم.
در ادامه این مراسم سرهنگ خراسانی معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر طی سخنانی اظهار داشت : بهترین تفریح شما دانش آموزان باید فراگیری علم و دانش باشد و سعی در شیطنت نداشته باشید ، برخی از شیطنت ها منجر به وقوع جرم می شود .
وی درزمینه سرقت ازمنزل، کیف قاپی،سرقت خودرو و امنیت منزل ،آموزشهایی را به دانش آموزان داد و ازآنان خواست نکات ایمنی و امنیتی را رعایت نمایند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به این که تا به حال کیف هیچ خانم چادری دزدیده نشده، خاطرنشان کرد: سعی کنید درهنگام حضور در معابر با حجاب و پوشش کامل و از کنار پیاده روها و به صورت دسته جمعی عبور کنید ،تا کمتر در معرض خطر قرار گیرید.

 انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر