کد خبر: 930061
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
رییس سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی در پی برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ از بسیجیان سراسر کشور قدردانی کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج؛ سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در پی برگزاری موفقیت آمیز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در پیامی از فرمادهان و آحاد بسیجیان سراسر کشور قدردانی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

فرماندهان محترم سپاه‌های استانی، نواحی، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و آحاد بسیجیان سراسر کشور

سلام‌علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد و احترام، حمد و سپاس بی‌کران خداوند یکتا را که نعمت بزرگ ولایت را نصیبمان فرمود و شکر و سپاس که توفیق زیارت مولا و مقتدایمان را شامل حالمان کرد و توانستیم جرعه‌ای از زمزم ولایت رفع عطش نماییم. آن رهبر فرزانه که وجود مبارکش دلیلی شد بر آنکه انقراض سلسله خورشید بی‌معنی است و دریا را مرگی نیست.

شکوه و عظمت اجتماع ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان سراسر کشور که تجمع اصلی آن در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی و همچنین وسعت اقدامات و خدمات ارائه شده که به مدت ۳۵ روز در عرصه های مختلف دفاعی، امنیتی، خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی، بهداشتی و درمانی بود، خار چشم دشمنان اسلام شد.

اینجانب از آحاد بسیجیان و همچنین همه‌ی مسئولین و دست‌اندرکاران برگزاری رزمایش و اجتماع بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) (۲) که شکوه و اقتدار جدیدی از نظام را در آستانه چهل‌سالگی انقلاب ارائه داد، تقدیر و تشکر می‌نمایم و از خداوند متعال برای وجود مبارک سید و مولایمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) صحت، سلامتی و طول عمر با‌عزت و برکت و برای همگان توفیق الهی را مسئلت دارم.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار