کد خبر: 930038
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
سرلشکر جعفری:
فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان با تمام هجمه ها و برنامه ریزی ها به لطف اتحاد میان نیروهای مسلح موفق به ایجاد ناامنی در کشور نشده اند، امنیت امروز ایران مثال زدنی است
جوان آنلاین: محمد علی جعفری صبج دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام سجاد(ع) بیان داشت: مجموعه انقلاب اسلامی و ملت ایران در حال انجام وظیفه و یاری دهنده دین خدا است.

وی عنوان کرد: تا کنون ملت ایران با تحمل سختی های داخلی و خارجی در تمام عرصه ها موفق بوده است و این پیروزی ها در تمامی عرصه ها نصیب ملت ما شده است.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه راهی که در پیش گرفته ایم راه امام حسین است، اظهارداشت: نیروهای سپاه به عنوان فرزندان انقلاب، وظیفه حفظ انقلاب و ارزشهای آن را بر عهده داریم و بسیج و بسیجیان، پاسداران غیرموظف انقلاب هم وظیفه دفاع از آرمانهای انقلاب را دارند.

وی افزود: در کشور درصد زیادی از مردم حاضر نیستند دینشان و معنای واقعی شیعه را با هیچ جیز دیگر معامله کنند. علیرغم مشکلات داخلی که برخی از این مشکلات و گلایه مردم به حق است اما باز هم این مردم حاضر به معامله با دشمنان انقلاب و اسلام نیستند.

سرلشکر جعفری با اظهار اینکه سپاه پاسداران وظیفه حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد، خاطرنشان کرد:  بسیج و سپاه وظیفه سنگینی را در ابعاد دفاعی و نظامی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و تمامی عرصه ها در قالب جنگ نرم و دفاع از انقلاب دارد. دشمن در حال توطئه و جنگ نرم است و سپاه وظیفه مقابله با این جنگ نرم را دارد.

وی با اشاره به  فعالیت های سپاه در عرصه های سازندگی و اجتماعی ، بیان داشت: با رهنمود مقام معظم رهبری 8 طرح بزرگ راهبردی با هدف مشارکت مردم در سپاه و بسیج آغاز شده است. سپاه در کنار مردم است و با اجرای طرح های مردم محور سعی در افزایش مشارکت مردم برای حل مشکلاتشان داریم.

سرلشکر جعفری با اشاره به اجرای طرح محله محور در بندرعباس، اضافه کرد: برای اولین بار در کشور در شهر بندرعباس طرح مشارکت های مردمی برای حل مشکلات با ایجاد قرارگاه ها و اماکن اجتماعی آغاز شده است، در این طرح مردم با مشارکت سپاه و بسیج برای حل مشکل محلات خود اقدام می کنند. امیدواریم این طرح الگویی برای اجرای سایر طرح ها در کشور شود. در این 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیل، آمریکا و آل سعود تلاش های زیادی برای ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی ایران کرده اند که با تلاش نیروهای مسلح و امنیتی کشور این توطئه ها و تلاش های تروریستی دشمنان خنثی شد و برخی برای مردم بازگو شد و برخی عنوان نکردیم. اما این را بدانید این اقتدار و امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری و اتحاد میان نیروهای مسلح است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار