کد خبر: 930031
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:
راهیان نور یکی از بهترین بسترها و زمینه‌ها و مکان‌های پرورش و تربیت انسان‌های طراز حکومت اسلامی است و میانبرترین راه‌های ایثار، جهاد، شهادت در عرصه‌های جهاد اصغرو اکبر می باشد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،سردار محمدحسین سپهر در مراسم آغاز اردوهای راهیان نور 400 نفر از دانش‌آموزان دختراز استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در نخستین مرحله اعزام  این کاروان‌های اظهار داشت: دختران امروز مادرانی خواهند شد که پرورش‌دهنده شهدا، رزمندگان، عالمان و دانشمندان، نسل انقلابی آینده بشمار می آیند تا راه شهدای 40 سال ایستادگی را دنبال کنند و امام راحل فرمود: یکی از مهم‌ترین وظایف و تکالیف انقلاب تحقق تمدن اسلامی، تحقق حکومت امام زمان است.
وی گفت : رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند جامعه اسلامی، حکومت اسلامی، دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی را به یاری خداوند بنا خواهیم نهاد و دشمنان را مغلوب اراده‌های مردم مستضعف و خداجوی جهان خواهیم کرد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در این مسیر 40 سال گذشته مقاومت، ایستادگی و مبارزه در عرصه‌های مختلف سخت و نرم که هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، دیپلماسی و... را شامل می‌شود، انجام شد و ما منتظر منتقم شهدای طول تاریخ و امامی هستیم که پرچم لا اله الا الله را بر جهان خواهد افراشت.
وی با اشاره به اهمیت راهیان نور و تأکید رهبر معظم انقلاب و دستور اخیر ایشان به مسؤولان کشور برای فراهم‌سازی امکانات جهت اعزام به اردوهای راهیان نور، تصریح کرد: ملت ما به‌ واسطه ذخایر دفاع مقدس این 4 دهه را پشت سر گذاشته و دشمن را ناکام و بدخواهان را مغلوب اراده‌های آهنین و پولادین و اسلامی خود کرده و این نهضت تمدن امام زمانی نیازمند پرورش و تقویت انسان‌هایی است که لیاقت سربازی مولای خود را داشته باشند.
سردار سپهر با بیان این‌که تمام انبیا و اولیای الهی مهم‌ترین وظیفه خود را پرورش و تربیت انسان‌های توحیدی و جهادی می‌دانستند و از الزامات جامعه و حکومت اسلامی پرورش انسان‌های طراز اسلامی است، ابراز کرد: راهیان نور یکی از بهترین بسترها و زمینه‌ها و مکان‌های پرورش و تربیت انسان‌های طراز حکومت اسلامی است و میانبرترین راه‌های ایثار، جهاد، شهادت در عرصه‌های جهاد اصغر، اکبر بدون شک راهیان نور بوده و اعلام اقتدار از صحنه‌های میلیونی از جوانانی است که به دنبال اجرای فرامین رهبر انقلاب برای تحقق جامعه اسلامی هستند.
وی با ابراز این‌که تحقق آموزش و پرورش در بین دانش‌آموزان در بستر راهیان نور و انس با شهدا شکل می‌گیرد و افتخاری برای این وزارت خانه می‌شود، ادامه داد: دشمنی که در همه عرصه‌ها شکست خورده، اعلام کرده که ریشه‌ها را می‌خشکاند و امروز برای جبران این شکست‌ها به دنبال تغییر باورها و اعتقادات، تغییر سبک زندگی ملت‌های مسلمان و در رأس آن به صورت ویژه ملت جمهوری اسلامی ایران است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: با توجه به فرهنگ شهادت، مبارزه، جهاد و استکبارستیزی در جبهه‌های حق علیه باطل که امروز به زیارتگاه تبدیل شده فرزندانمان را تربیت می‌کنیم و برای مبارزه در عرصه‌های مختلف پرورش می‌دهیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس استمرار عاشوراست و به یاری خداوند با حضور در مناطق راهیان نور با شهدا پیمان می‌بندیم که راه شهدا را ادامه می‌دهیم.
این کاروان با بدرقه سردار محمدحسین سپهر جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان راهی مناطق جنگی دفاع مقدس شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر