کد خبر: 930007
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
دوومیدانی کار رشته پرش طول گفت: شرمنده شدم که طلا نگرفتم. قول می دهم در آینده طلا بگیرم.
 
دوومیدانی سومین دوره بازیهای پاراآسیایی

جوان آنلاین: زهرا برناکی درباره کسب مدال برنز رشته پرش طول بانوان بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که موفق به کسب مدال برنز شدم و مدالم را تقدیم به مردم ایران می‌کنم اما شرمنده شدم که طلا نگرفتم. قول می‌دهم در آینده طلا بگیرم.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلا آمده بودم اما شرایط و جو مسابقات طوری شد که نتوانستم حتی رکورد خودم را بزنم و تنهابا اختلاف ۱۷ سانتی متر سوم شدم و شاید اگر رکورد خودم را که ۶ ماه پیش زدم، تکرار می‌کردم، مدال بهتری می‌گرفتم. اولین تجربه‌ام بود اما شرایط مسابقه خوب بود.

برناکی در پاسخ به این سوال که چرا به رکورد خودش نرسید، گفت: هوای اینجا بسیار شرجی و گرم است. سعی کردم خودم را گرم کنم اما چون هوا شرجی و گرم بود فکر کردم گرم شده‌ام و آمادگی عضلانی دارم در حالی که در حرکت سومم متوجه شدم بدنم تازه در حال آماده شدن است چون در اولین پرشم پایم به تخته نرسید و دومی هم خطا بود. تازه از سومین حرکت راه افتادم.

وی خاطر نشان کرد: از بهمن رضایی تشکر می کنم. از خانم شیعه، آقای کیانی، ایزدبخش، فراتی همسر و مربی‌ام که در شهرستان کمکم می‌کند هم تشکر می‌کنم. از فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان سابق سمنان و محسن جهانشیر، مدیرکل فعلی ورزش سمنان که حمایت‌های خوبی از من داشتند هم تشکر می‌کنم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار