کد خبر: 929972
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۶
مردی که متهم است با ۲۰‌ضربه چاقو همسر صیغه‌ای‌اش را تا پرتگاه مرگ کشانده‌بود پس از آزادی از زندان برای دومین بار محاکمه شد.
مردی که متهم است با ۲۰‌ضربه چاقو همسر صیغه‌ای‌اش را تا پرتگاه مرگ کشانده‌بود پس از آزادی از زندان برای دومین بار محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، شهریورسال ۹۵ مأموران پلیس تهران هنگام گشت‌زنی در خیابان عبدل آباد، با پیکر خونین زن جوانی مواجه شدند و او را راهی بیمارستان کردند. زن ۳۵‌ساله که سوگند نام داشت خیلی زود تحت عمل جراحی قرار گرفت و به طور معجزه‌آسایی از مرگ فاصله گرفت. او به مأموران گفت: «بعد از طلاق با مردی به نام یزدان آشنا شدم. قرار بود با هم ازدواج کنیم، اما خانواده‌ام راضی نمی‌شدند. از یزدان خواستم رابطه‌مان را قطع کنیم، اما او قبول نمی‌کرد. روز حادثه او مرا به زور سوار ماشین کرد و سر این موضوع مشاجره کردیم تا اینکه چاقو کشید و ۲۰ ضربه به من زد.»
بعد از طرح شکایت یزدان بازداشت شد. وی گفت: «سوگند همسر صیغه‌ای من بود و آن روز با میل خودش سوار ماشین شد. او قول داده‌بود خانواده‌اش را برای ازدواج راضی کند، اما هر بار طفره می‌رفت. روز حادثه نیز سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و او با رفتارهایش مرا کلافه کرد و آن اتفاق رقم خورد.»
بعد از اظهارات مرد جوان، بنا به گزارش پزشکی قانونی که اعلام کرده‌بود زن جوان یک کلیه، بخشی از کبد، بخشی از روده و معده خود را از دست داده‌است و جراحات سنگینی نیز داشته‌است کیفرخواست صادر و پرونده به شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه محاکمه شاکی در طرح شکایتش گفت: «متهم قصد کشتن مرا داشت به همین خاطر برایش درخواست اشد مجازات دارم.»
در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد و گفت: «به سوگند علاقه داشتم به همین خاطر هر کاری بود برایش انجام می‌دادم. او در این مدت بیش از ۳۰‌میلیون تومان از من پول گرفت و هرچه لازم داشت برایش می‌خریدم. سوگند زن بدخلقی بود حتی با فرزندش نیز عصبی برخورد می‌کرد.» متهم در خصوص صدمات وارده به شاکی گفت: «سوگند می‌خواست اجاق گاز بخرد به همین خاطر روز حادثه برای خرید سوار ماشین شد. در مسیر وقتی حرف ازدواج را زدم بحثمان شد و او شروع به فحاشی‌کرد و مرا کتک زد. با حمله‌های او عصبانی شدم و به یک فرعی پیچیدم تا پیاده‌اش کنم که درگیری بالا گرفت و اتفاقی که نباید افتاد.»
در پایان هیئت قضایی متهم را از آدم‌ربایی تبرئه و برای صدمات وارده به دیه و حبس محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما با اعتراض وکیل شاکی پرونده به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
صبح دیروز متهم که با قرار وثیقه آزاد بود در همان شعبه حاضر شد و بعد از طرح شکایت از سوی شاکی بعد از شرح حادثه در آخرین دفاعش گفت: «سوگند به میل خودش سوار ماشین شد و به خاطر بدرفتاری‌هایش دست به چاقو شدم. او مرا به بهانه ازدواج فریب داد و قصد اخاذی داشت.» در پایان هیئت قضایی متهم را بار دیگر از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد و برای صدور حکم لازم در خصوص ضربات وارده وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار