کد خبر: 929932
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
برای فراگیری این تخصص علاوه بر شرکت در دوره آموزش سئو می‌توانید مقالات متعددی که در این حوزه وجود دارد را مطالعه کنید و یا اینکه در کنفرانس ها و همایش های تخصصی سئو حاضر شوید.

سئو تخصصی است که به افزایش هدفمند بازدیدکننده های یک وب سایت منجر می‌شود. به افرادی ‌که در این فن مهارت دارند در اصطلاح سئوکار گفته می‌شود. آموزش سئو و اصول آن برای بسیاری از افراد مثل مدیران سایت ها، علاقه‌مندان دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویس ها ضروری است. اگر از یک سئوکار حرفه ای بپرسید که چطور اصول سئو را فرا گرفته است احتمالا تجربه عملی را مهم‌ترین فاکتور خواهد دانست، اما این به آن معنی نیست که دوره های آموزشی مناسبی در این حوزه وجود ندارد.

چطور سئو یاد بگیریم؟

برای فراگیری این تخصص علاوه بر شرکت در دوره آموزش سئو می‌توانید مقالات متعددی که در این حوزه وجود دارد را مطالعه کنید و یا اینکه در کنفرانس ها و همایش های تخصصی سئو حاضر شوید. برای کسانی‌که در بخش خدمات سئو فعالیت می‌کنند، تجربه فاکتور بسیار مهمی است به همین دلیل اگر قصد جدی فراگیری سئو را دارید لازم است یک سایت راه اندازی کنید و روی کلمات کلیدی آن کار کنید تا مهارت های لازم را به دست آورید. بهترین راهکار آن است که هرچه در دوره ها می‌آموزید یا در مقالات می‌خوانید را به صورت عملی در وب سایت خود تست کنید و صحت آن را بسنجید.

آیا یادگیری سئو کافی است؟

برای سال ها خدمات سئو مهم‌ترین بخش بازاریابی اینترنتی بود و آموزش سئو می‌توانست به ارتقای یک سایت منجر شود اما طی سال های اخیر بازاریابی اینترنتی به سرعت رشد یافته و شبکه ها اجتماعی را هم در بر گرفته است. بنابراین در کنار یادگیری سئو لازم است از ارکان دیگر دیجیتال مارکتینگ هم سر در آورید.

چه کسی برای آموزش سئو مناسب است؟

در کشور متخصصان زیادی مشغول فعالیت هستند که بسیاری از آن‌ها از مهارت های خوبی هم برخوردار هستند اما همه این افراد برای آموزش سئو مناسب نیستند. مدرس سئو باید ضمن تسلط عملی بر مفاهیم سئو توانایی آموزش و انتقال مفاهیم را دارا باشد و بتواند به ساده ترین شکل ممکن مفاهیم را به علاقه‌مندان در هر سطح از آگاهی منتقل کند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش سئو در سایت شخصی آقای رضا شیرازی اولین طراح و مدرس دوره های آموزش سئو در ایران مراجعه نمایید.

چطور سئو کنم؟

طی سال های اخیر و ارتقای الگوریتم های گوگل کار سئو بسیار حرفه ای تر از گذشته شده است. موتورهای جستجو به راحتی محتوای غیر معتبر و کپی را تشخیص می‌دهند و سایت های خاطی را تنبیه و حتی پنالتی می‌کنند. به همین دلیل آموزش سئو اهمیتی دو چندان پیدا کرده و بسیاری از شرکت های بزرگ به سراغ استفاده از خدمات سئو رفته اند. برای اینکه در سئو مهارت های کافی را بدست آورید لازم است توانایی نویسندگی داشته باشید چرا که هر چقدر هم بر اصول سئو مسلط باشید لازم است محتوایی تولید کنید که برای مخاطب جذاب باشد در غیر این‌صورت نمی توانید از گوگل انتظار رتبه خوب داشته باشید. در مرحله بعد لازم است از سایت و انتشار محتوا در سایت سر در آورید و در نهایت باید در دوره آموزش سئو شرکت کنید و از اصول پایه سئو آگاه شوید. از آنجا که سئو هر روز در حال پیشرفت است برای اینکه بتوانید سئو کنید لازم است روزانه مطالب جدید مرتبط با این دانش را مطالعه کنید و علم خود را به روز کنید تنها در این صورت است که می‌توانید رتبه خود را در موتورهای جستجو ارتقا داده و جایگاه خود را حفظ کنید.

مهمترین ویژگی برای یادگیری سئو چیست؟

کنجکاوی مهم‌ترین سرمایه برای کسی است که می‌خواهد سئو را به شکل حرفه ای یاد بگیرد. لازم است به این مهارت علاقه داشته باشید و پیوسته با کنجکاوی پیگیر عوامل موفقیت سایت های رقیب و شیوه عملکرد متخصصان باشید. آموزش سئو تنها آغاز کار است. یادگیری، فرآیند دیگری است که تنها در سایه تجربه و تلاش به دست می‌آید. یک سایت راه اندازی کنید و کنترل کامل آن را بر عهده بگیرید تنها از این طریق است که می‌توانید سئو یاد بگیرید.

دوره سئو شامل چه مهارت هایی است؟

یک دوره آموزش سئو شامل مهارت های زیر است:

فراگیری نقش سئو در بازاریابی داخلی

بازاریابی و سئو ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند، سئو به افزایش بازدید محتواهای وب سایت کمک می‌کند و در مقابل محتواهای وب سایت به ارتقای سئو سایت منجر می‌شود.

سئوی صفحات داخلی

سئوی صفحات مواردی مثل محتوا، تگ عناوین، آدرس URL صفحات، تگ های ALT، تصاویر لینک های داخلی، معماری سایت و نقشه سایت را در بر می‌گیرد.

سئو خارج از سایت

این بخش به صبر و انرژی بیشتری نیاز دارد. عناصر بیرونی می‌توانند بر سایت اثر گذار باشند. هرچیزی خارج از اطلاعات روی سایت که به ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو کمک می‌کند سئو خارجی سایت است.

گوگل آنالیتیکس

برای آموزش سئو یادگیری گوگل آنالیتیکس ضروری است. این ابزار گوگل اطلاعات کاملی را در مورد بازدید های سایت در اختیار شما می‌گذارد و کمک می‌کند با رفتار کاربران سایت بهتر آشنا شوید.

تحلیل رقبا

یک متخصص سئو باید از مشاهده سایت های رقیب اطلاعات خوبی را بدست آورد و از یافته های خود در راستای ارتقای رتبه سایت استفاده کند.

لینک بیلدینگ

اینکه چطور از سایت های دیگر به سایت خودتان لینک دهید لینک بیلدینگ نامیده می‌شود و نقش بسیاری در ارتقای رتبه سایت شما دارد.

برای سفارش خدمات سئو و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان سئو24 تماس بگیرید.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
علیرصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
ممنون بابت مطالب خوبتون.
یه سوالی داشتم
اینکه برای یادگیری سئو چه دانش های اولیه ای رو باید داشته باشیم؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار