کد خبر: 929895
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دستگاه قضا مدت‌ها است که می‌گوید با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنم، اما در عمل چیزی نمی‌بینیم.

جوان آنلاین:‌ استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: دستگاه قضا مدت‌ها است که می‌گوید با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنم، اما در عمل چیزی نمی‌بینیم.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ویژگی‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در نظام اسلامی وظیفه زیادی دارد، این نیرو باید حافظ ارزش‌ها در جامعه باشد و جلوی مفاسد اخلاقی را بگیرد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در نظام اسلامی کار سنگینی دارد، فضای مجازی بار نیروی انتظامی را سنگین‌تر کرده و این فضا مرتبط با بسیاری از چیز‌ها است، باید همه تلاش کنند که آسیب‌های فضای مجازی کاهش پیدا کند، البته نمی‌توانیم جلوی همه این آسیب‌ها را بگیریم.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: متأسفانه شاهد همکاری دستگاه‌های مسؤول با یکدیگر در خصوص فضای مجازی نیستیم، برخی نسبت به این مسأله بی تفاوت هستند و در این خصوص دلسوزی ندارند.

آیت‌الله مکارم شیرازی با انتقاد از تعلل دستگاه قضایی اظهار کرد: مدت‌ها گفته می‌شود با مفسدان اقتصادی برخورد می‌کنم، اما در عمل چیزی نمی‌بینیم، دلیل این است که تشریفات زیادی در رسیدگی به پرونده‌های قضایی وجود دارد، امیدواریم نتیجه اجازه مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با مفسدان اقتصادی را ببینیم.

وی با بیان اینکه کار دستگاه قضایی مکمل کار نیروی انتظامی است ادامه داد: باید به صورت سریع السیر به پرونده‌های فساد اقتصادی رسیدگی شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم افزود: نیروی انتظامی باید برخوردش با ملایمت و با قاطعیت باشد تا اسباب بهانه جویی برای دیگران فراهم نشود، باید آموزش‌های کافی به پرسنل نیروی انتظامی داده شود تا در مواجهه با دیگران عصبانی نشوند.

آیت‌الله مکارم شیرازی مردم را نسبت به نیروی انتظامی خوشبین دانست و تصریح کرد: باید این نیرو در راستای افزایش این خوش بینی تلاش کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار