کد خبر: 929889
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
به گفته یک نماینده مجلس، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرد.

جوان آنلاین: طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش با بیش از 50 امضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقدیم هیأت رئیسه پارلمان شد.

بر این اساس پس از بررسی‌های انجام شده در هیأت رئیسه، طرح استیضاح آخوندی به منظور بررسی در کمیسیون مربوطه، به کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

به موجب قانون، کمیسیون عمران باید پس از برگزاری جلسات با حضور آخوندی طبق زمان مشخص شده طرح استیضاح وزیر را بررسی کند.

پس از فراز و نشیب‌های استیضاح آخوندی و طی مذاکراتی که دولت با مجلس داشت و بر اساس گفته‌های منابع آگاه، دولت به مجلس توصیه کرده است که برای بررسی طرح استیضاح آخوندی دست نگه دارد.

پیگیری‌های خبرنگار فارس حاکی از این است که کمیسیون عمران مجلس در حال حاضر بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی را مسکوت نگه داشته است.

به گفته یکی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفته می شود عباس آخوندی پس از اعلام دولت برای برکناری او، خود اعلام استعفا کرده است.

در همین رابطه، علی کرد نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تائید این خبر عنوان کرد که در حال حاضر احتمالا این اعلام استعفا به صورت شفاهی بوده باشد و وزیر منتظر اعلام نظر رئیس‌جمهور است.

وی افزود: البته بین برکناری آخوندی و استعفای او بحث است اما در هر صورت آخوندی اعلام استعفا کرده است اما هنوز مشخص نیست که دولت او را برکنار کند و یا با استعفایش موافقت کند.

وی در ادامه اعلام کرد:‌در حال حاضر بنا به تصمیم‌گیری‌های انجام گرفته، طرح استیضاح عباس آخوندی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مطرح  نیست و منتظر تصمیم دولت در این خصوص هستیم.

در همین رابطه یک نماینده مجلس به فارس خبر داد: با برکناری و یا استعفای وزیر راه، دولت اعلام کرده که احتمالا گزینه جایگزین عباس آخوندی، پرویز فتاح  رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
بلاخره یکی از وزیران ناکارامد روحانی خودش استعفا داد
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
خدا را شاکریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
بعد از مدت ها یه خبر خوب هم شنیدیم خدایا شکرت، خداییش صندلی این وزارت خونه خالی باشه کارها بهتر پیش می ره
عليرضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
0
0
اين آقاي وزير جز لجبازي با سيستم و تعطيل نمودن كل كار چی کار کرده؟ مسكن مهررا تعطيل و مسكن اجتماعي را نتوانست حتي يك آپارتمان بسازد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار