کد خبر: 929876
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: میزان تولید سرانه سیب‌زمینی در استان 720 هزار تن است و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم کلیه موانع و مشکلات پیش روی سیب‌زمینی‌کاران استان را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، رضا کریمی در نشست تخصصی سیب‌زمینی‌کاران در اردبیل اظهار داشت: توسعه سردخانه‌های مدرن سیب‌زمینی در اردبیل نیازمند حمایت بخش خصوصی است که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

وی با اشاره به این که اردبیل قطب تولید سیب‌زمینی است بیان کرد: اهمیت به توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی سالانه 300 هزار تن بر تولید مازاد بر نیاز استان اضافه می‌کند که اهمیت به این موارد برای ما بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: بسترهای مناسب صادرات محصول سیب‌زمینی به کشورهای خارج با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای ما اولویت اساسی است.

کریمی تصریح کرد: انتظار ما از مسئولان این است که حمایت‌های لازم را از کشاورزان و به خصوص سیب‌زمینی‌کاران انجام دهند تا بتوانیم در راستای توسعه بخش کشاورزی استان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش کشاورزی به نحو احسن به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی اظهار کرد: حمایت از کشاورزان با توجه به ظرفیت‌های استان یک اولویت اساسی است و تمام توان و تلاش ما بر این است که بتوانیم تمامی این موارد را توسعه بخشیده و به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم که این مسئله حائز اهمیت است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر