کد خبر: 929769
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
پیشنهاد فراکسیون نمایندگان ولایی
پیشنهاد می‌کنیم رأی‌گیری در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون تأمین مالی تروریسم به صورت علنی باشد و مشخص شود هر نماینده چه رأیی داده است.
پیشنهاد می‌کنیم رأی‌گیری در خصوص الحاق ایران به کنوانسیون تأمین مالی تروریسم به صورت علنی باشد و مشخص شود هر نماینده چه رأیی داده است.
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با فارس، گفت: با وجود اینکه ما حدود دو سال است در برنامه ششم توسعه مصوب کرده‌ایم که سایتی توسط دولت طراحی و حقوق مدیران در سراسر کشور از تمامی ارگان‌ها و سازمان‌ها و تمام مسئولان نظام به صورت شفاف از طریق آن اعلام شود و از انجام این کار خودداری می‌شود، به چه دلیلی مردم باید شاهد باشند آنکه امریکا از تمام حساب‌ها، بانک‌ها و امورات مالی کشور به صورت شفاف و روشن اطلاع داشته باشد. وی افزود: وقتی کسانی مردم را محرم نمی‌دانند که حقوقشان را برای آن‌ها اعلام کنند چگونه می‌خواهند تمام زندگی مردم مثل آینه روشن و شفاف در جلوی ترامپ و امریکا نشان دهند.
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: فراکسیون نمایندگان ولایی پیشنهاد می‌کند که رأی‌گیری در رابطه با الحاق ایران به کنوانسیون تأمین مالی تروریسم به صورت علنی باشد و مشخص باشد هر نماینده چه رأیی داده است. حاجی بابایی خاطرنشان کرد: از سوی فراکسیون پیشنهاد می‌شود که تعداد موافقان و مخالفان لایحه که قرار است در صحن علنی مجلس صحبت کنند به دو برابر افزایش پیدا کند. وی در پایان گفت: صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه مباحث کارشناسی پیرامون موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT به صورت غیرعلنی و یا از ساعت شش تا هشت صبح برگزار شود که ما اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس پیشنهاد می‌کنیم که مباحث کارشناسی در قالب جلسه علنی و از ساعت هشت به بعد انجام شود و اینگونه نباشد که مباحث در یک جلسه دیگر انجام شده و این لایحه نیز همانند برجام ۲۰ دقیقه‌ای در صحن به تصویب برسد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
آخه شما جناب حاجی بابایی چه تخصص در این زمینه داری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار