کد خبر: 929723
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
سرمربی تیم پرسپولیس با تمجید از دالیچ به موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد.
 
برانکو ایوانکوویچ

جوان آنلاین: برانکو ایوانکوویچ بعد از برتری سرخپوشان پایتخت برابر السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به کرواسی رفت و دیداری هم با زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی داشت.

برانکو در ابتدای صحبت‌های خود درباره دیدار با دالیچ و حضور این مربی در مراسم بهترین‌های فیفا گفت: از نظر من دالیچ باید به عنوان بهترین مربی سال انتخاب می‌شد. با احترام به دیدیه دشان باید این را بگویم که بین تیم‌ ‌ملی فوتبال کرواسی و فرانسه تفاوت‌هایی وجود دارد  که باید در نظر گرفته می‌شد. دالیچ با کرواسی عملکرد خوبی داشت. با این حال به او تبریک می‌گویم که توانست عملکرد خوبی داشته باشد و همان طور که گفتم از نظر من بهتری است.

دیدار برانکو و دالیچ در کرواسی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ما تا این جا هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشتیم. یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود چون توانستیم موفقیت خودمان را در فصل گذشته تکرار کنیم و تنها تیم ایرانی شدیم که دو سال پیاپی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شود. با این حال نباید این را فراموش کرد که هنوز بازی با السد به اتمام نرسیده است و آنها بازیکنان با کیفیت و خوبی دارند و فراموش نکنید که چطور استقلال را در آزادی با نتیجه‌ ۳ بر یک شکست دادند. نباید احساس خوشحالی داشته باشیم. می‌دانیم که همه در باشگاه و هواداران بی صبرانه منتظر این بازی هستند. از نظر من بازی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار