کد خبر: 929692
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
شاخص بورس تهران که از آخر هفته گذشته سقوط قیمتی خود را آغاز کرده بود امروز نیز به افت‌های خود ادامه داد و در نهایت با سقوط ۱۴۷۵.۰۱ واحدی نهایتا در ۱۸۴ هزار و ۸۴ واحد تثبیت شد. بورس در ابتدای صبح با روند صعودی آغاز به کار کرد، اما صعود‌های اندک شاخص باتوجه به حجم‌های فروش سنگین نتوانست دوام بیاورد و در نهایتا در کانال ۱۸۴ هزار واحد تثبیت شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۴۷۵.۰۱ واحد کاهش به ۱۸۴ هزار و ۸۴ واحد و ارزش روز بازار به ۷۰۲ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۴۳۱.۱۰ واحد کاهش به ۵۳ هزار و ۸۰۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۵۱۸.۳۰ واحد افت به ۳۱ هزار و ۷۰۸ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۶۶.۳۱ واحد کاهش به ۲۲ هزار و ۴۰۹ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۱۹۰۳.۲۷ واحد افت به ۱۹۷ هزار و ۲۶۷ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۹۵۶.۴۸ کاهش به ۱۳۷ هزار و ۳۸۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۵۶۲.۴۲ واحد کاهش به رقم ۳۵۸ هزار و ۱۴۱ واحد رسید.

نماد فولاد، فملی، پارس، کچاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد وامید، ومعادن، شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۵.۴۴ واحد کاهش به رقم ۲۱۰۹.۴۰ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۴۸ هزار و ۵۶۶ واحد برگ سهم در قالب یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون برگ به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار