کد خبر: 929675
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
ترقی:
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه تعریف کشورهایی، چون آمریکا و عربستان سعودی از تروریسم همان تعریفی است که در FATF به آن اشاره شده، گفت: تعریفی که در FATF از تروریسم شده با تعریفی که در قانون اساسی ما آمده کاملاً متفاوت است.
جوان آنلاین: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه تعریف کشورهایی، چون آمریکا و عربستان سعودی از تروریسم همان تعریفی است که در FATF به آن اشاره شده، گفت: تعریفی که در FATF از تروریسم شده با تعریفی که در قانون اساسی ما آمده کاملاً متفاوت است.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه جریان‌های حامی FATF همان‌هایی هستند که شعار نه غزه نه لبنان را سرمی‌دادند و با هرگونه حمایت ما از فلسطین، سوریه و محور مقاومت مخالفند، اظهار داشت: این‌ها جریان‌هایی هستند که اصولاً حمایت از جبهه مقاومت را، چون مخالف با سیاست‌های آمریکاست درست ندانسته و به همین دلیل از FATF حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به مسأله شفافیت که مورد تأکید حامیان FATF قرار می‌گیرد، گفت: کشور‌هایی که دنبال این پروژه هستند با گروه‌های تروریستی داعش و طالبان موافق بوده و از آنان حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند. هم آمریکا و هم کشورهایی، چون عربستان سعودی از حامیان اصلی گروه‌های تروریستی هستند، ولی چون تعریفشان از تروریست با تعریف ما متفاوت است داعش و النصره و طالبان را گروه تروریستی نمی‌دانند و حزب‌الله و حماس را تروریست قلمداد می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه تعریف کشورهایی، چون آمریکا و عربستان سعودی از تروریسم همان تعریفی است که در FATF به آن اشاره شده است، گفت: آمریکایی‌ها بر طبق FATF معتقد هستند که نباید از سوریه و محور مقاومت حمایت کرد و تعریفی که در FATF از تروریسم شده با تعریفی که در قانون اساسی ما آمده کاملاً متفاوت است.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار