کد خبر: 929634
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
مدیرکل میراث‌فرهنگی استان خبر داد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از تحقق 78 درصدی اشتغال تعهد شده در حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری این استان از ابتدای سالجاری تا کنون خبرداد.

محمد جهانشاهی بااعلام این خبر افزود: این اداره کل با توجه به رسالت دستگاهی در حوزهای سه گانه تخصصی شامل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، ایجاد زمینه اشتغال 400 نفر را پیش بینی کرده بود که با تلاش و پیگیری کارکنان این اداره کل، تا کنون شرایط اشتغال 310 نفر فراهم شده است.

وی گفت: در این زمینه شهرستان‌های سمنان، سرخه، مهدیشهر و شاهرود توانسته اند به تعهد خود عمل کنند.

جهانشاهی افزود: با توجه به برنامه ریزی انجام شده و پروژه های گردشگری که نیمه دوم سال به بهره‌برداری می‌رسند، میزان اشتغالزایی این اداره کل دو برابر بیشتر از میزان پیش‌بینی شده خواهد بود.

وی گفت: در نیمه نخست سال‌جاری 159 شغل در حوزه مشاغل خانگی ایجاد شده و 25 درصد از تسهیلات در نظر گرفته شده در حوزه صنایع دستی و گردشگری نیز اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح‌های مرتبط با این اداره کل می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دریافت تسهیلات به ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر