کد خبر: 929631
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
رئیس دانشگاه هنرآفرینان کومش خبرداد:
رئیس دانشگاه جامع هنر و موسیقی سمنان از تاسیس نخستین دانشگاه جامع هنر و موسیقی شرق کشور در استان سمنان خبر داد.

دکتر پویان آزاده رئیس این دانشگاه اظهار کرد: نوازندگی سازهای کلاسیک، نوازندگی سازهای ایرانی، بازیگری ، انیمیشن و...از جمله رشته‌های ارائه شده در ترم اول این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه از ترم پیش رو دانشجو می‌پذیرد افزود: این دانشگاه اولین ترم خود را از بهمن‌ماه 97 آغاز می‌کند.

این عضو هیئت علمي دانشگاه هنر تهران، با بیان اینکه رشته‌های مرتبط با هنر همواره از استقبال قابل توجهی برخوردار بودند افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی و ظرفیت‌های هنری در استان سمنان پیش‌بینی می‌شود که استقبال خوبی از سوی دانشجویان و داوطلبان از رشته‌های هنری این دانشگاه شود.

مدیر سابق روابط بین الملل دانشگاه هنر تهران با بیان اینکه دانشگاه فرهنگ و هنر پویان (هنر آفرینان کومش) به منظور تکمیل کادر مدرسان دوره‌های علمی کاربردی از بین افراد بومی و غیر بومی، متخصص، مجرب و علاقه‌­مند جهت تدریس در رشته­‌های نوازندگی ساز کلاسیک، نوازندگی ساز ایرانی، بازیگری و انیمیشن دعوت به همکاری می‌کند افزود: واجدید شرایط می‌توانند از طریق پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ثبت‌نام کنند.

پویان آزاده با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال جذب مجرب‌ترین اساتید این حوزه است خاطرنشان کرد: دانشگاه هنرآفرینان کومش می‌کوشد با ایجاد بستر و فضای آموزشی مناسب زمینه را برای تربیت نسلی از فارغ‌التحصیلان و دانش‌آموختگان رشته‌های هنری پرمخاطب در استان و کشور فراهم کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر