کد خبر: 929630
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
مدیر فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی:
مدیر فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به نوسانات قیمت دلار، پرواز آذربایجان پس از کاهش نرخ آن در فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

کمال پرهیزکار با اشاره به پرواز مستقیم از فرودگاه بین‌المللی ارومیه به کشور آذربایجان اظهار کرد: فرودگاه ارومیه به دنبال پرواز مستقیم به این کشور بود اما افزایش نرخ دلار سبب توقف این موضوع شد.

وی تصریح کرد: چون نرخ دلار برای آنها آزاد حساب شده و قیمت آن که پیش از این، چهار هزار بود به صورت ناگهانی تا 15 هزار تومان رسید، سبب شده که شرکت انجام این پرواز، این موضوع را متوقف کند چراکه مسافر با این نرخ از پرواز آذربایجان استقبال نمی‌کند.

مدیر فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی افزود: در پروازهای خارجی، نرخ به دلار حساب شده و سپس تبدیل به ریال می‌شود و مسافر قیمت بلیط را به دلار پرداخت می‌کند بنابراین هم اکنون مشغول مذاکره بوده و اگر قیمت دلار باز هم کاهش یابد، انجام این پروازها توجیه پذیر می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش پروازها در فرودگاه بین المللی ارومیه تصریح کرد: از هفته گذشته در هفته، چهار پرواز از این فرودگاه افزایش یافته و روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه انجام می یابد.

پرهیزکار با اشاره به اینکه هم اکنون پرواز مستقیم تنها از ارومیه به شهرهای مشهد و تهران انجام می شود بیان کرد: فرودگاه ارومیه از شرکت های هواپیمایی درخواست ایجاد پروازهای جدید به مقصد سایر شهرها را داده است اما این شرکت‌های هواپیمایی هنوز توجیهی برای این موضوع ندیده‌اند چون باید بتوانند مسافر کافی جذب کنند.

وی اظهار کرد: بنابراین هم اکنون تنها به صورت پرواز چارتر این موضوع را پذیرش کرده اند اما درخواست فرودگاه بین المللی ارومیه، به مقصد کیش و شیراز بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر