کد خبر: 929542
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است در زمان بازی با پیکان، دیدارش در جام حذفی برگزار شود.
 
دو درخواست باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ قبل از بازی با السد قطر

جوان آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در تاریخ ۲۷ مهرماه در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان است و روز اول آبان باید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با السد قطر بازی کند.

باتوجه به فاصله بازی پیکان و السد، باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست کرده است تا دیدارش در لیگ برتر دو تا سه روز زودتر برگزار شود.

نکته جالب اینجاست که طبق درخواست برانکو ایوانکوویچ، پرسپولیس می خواهد در همان تاریخ بازی با پیکان، دیدار عقب افتاده اش در جام حذفی را با تیم نود ارومیه برگزار کند.

این خبری است که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست پرسپولیس آنرا اعلام کرد. گرشاسبی گفت: آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) قول داده است بازی با پیکان را جابجا کنند تا آسیب دیدگی گریبان بچه های ما را قبل از بازی برگشت با السد نگیرد. درخواست دادیم بازی پیکان دو روز زودتر برگزار شود و به جای آن جام حذفی را برایمان بگذارند.

به نظر می رسد پرسپولیس قصد دارد قبل از بازی با السد، دیدار سبک تری را برگزار کند تا بازیکنان این تیم از آمادگی دور نشوند و قبل از بازی لیگ قهرمانان، ضمن قرار گرفتن در شرایط مسابقه، از مصدومیت در امان باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار