کد خبر: 929540
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
درحالی که قرار است رقابت های لیگ برتر والیبال از ۲۵ مهرماه آغاز شود، احتمال کنار گذاشتن تعدادی از تیم ها وجود دارد.
 
هشدار به تیم‌های بزرگ والیبال/ احتمال کنار گذاشتن چند تیم از لیگ

جوان آنلاین: سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال قرار است از ۲۵ مهرماه آغاز به کار کند. پس از مراسم قرعه کشی و اعلام آمادگی ۱۴ تیم، تیم چی چست از حضور در رقابت ها انصراف داد تا ۱۳ تیم باقی بماند.

در حالی که زمان زیادی تا آغاز مسابقات باقی نمانده، هنوز برخی از تیم های بزرگ چک های ضمانت خود را به سازمان لیگ تحویل نداده اند که در صورت ارائه نشدن چک ضمانت برخی از تیم ها از جدول مسابقات کنار خواهند رفت.

محمدحسین شفقی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عدم ارائه چک ضمانت از سوی برخی تیم ها گفت: قرار بر این بود تیم ها چکی به مبلغ یک میلیارد تومان برای ضمانت به سازمان لیگ تحویل دهند اما نمی دانم چرا طی سالهای گذشته مخصوصا باشگاههای بزرگ از دادن آن خودداری کرده اند. ما تا ۱۵ مهرماه فرصت داده ایم تا چک ضمانت یک میلیاردی را ارائه دهند در غیر این صورت برنامه ای به آنها نخواهیم داد.

رئیس سازمان لیگ در ادامه گفت: این آخرین مهلت ما به تیم هاست چرا که از ۲۵ مهرماه مسابقات شروع خواهد شد و ما باید تا ۱۸ مهر، کارت ها را تحویل بدهیم. هر تیمی که می خواهد کارت مسابقات را دریافت کند باید تسویه حساب را انجام دهد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر بسیاری از تیم ها مانند شهرداری گنبد تسویه و کارت خود را تحویل گرفته اند اما تیم های بزرگ هنوز تسویه حساب را انجام نداده اند که باید برای تحویل این کارت، این کار صورت بگیرد.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار