کد خبر: 929537
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران از اعزام تیم ملی با ترکیبی کامل به رقابت‌های جهانی ۲۰۱۸ عشق آباد ترکمنستان خبر داد.
 
 

جوان آنلاین: پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۸ جهان به عنوان یکی از مراحل گزینشی بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، آبان ماه امسال به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود.

در همین راستا اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران از روز ۱۷ شهریور آغاز شده و حسین سلطانی، میر مصطفی جوادی، عارف خاکی، محمد زارعی، سهراب مرادی، رضا بیرالوند، رحمان اورامه، امیر حقوقی، علی هاشمی، علیرضا سلیمانی، محمدرضا براری و علی داودی به عنوان وزنه برداران اردونشین زیر نظر محمدحسین برخواه و اکبر خورشیدی مشغول تمرین هستند.

از جمله نکات قابل توجه در روند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری، غیبت بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، سعید علی حسینی و سید ایوب موسوی در تیم اعزامی به رقابتهای جهانی است.

محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه تمرینات اردوی ملی پوشان به خبرنگار مهر گفت: اردونشینان تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و خوشبختانه تا زمان اعزام به رقابتهای جهانی فرصت خوبی داریم تا به آمادگی مطلوب برسیم.

وی در خصوص جوانگرایی در تیم ملی و غیبت برخی از چهره‌های نامدار در ترکیب اعزامی به رقابتهای جهانی گفت: شاهد حضور نفرات پرتلاش و با انگیزه ای در اردوی تیم ملی هستیم که باید بزودی جای بزرگان را بگیرند. مطمئنا این جوانان توانمندی و ظرفیت خوبی دارند تا در عرصه وزنه برداری جهان به موفقیت های بزرگی دست یابند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی اردوی تیم ملی وزنه برداری در نظر داریم تا تیم ملی را با ترکیبی کامل (۱۰ نفره) به رقابتهای جهانی اعزام کنیم که این نفرات نیز چند روز قبل از مسابقات انتخاب و معرفی خواهند شد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار