کد خبر: 929536
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به تصمیمات کی روش احترام گذاشت ولی فکر می‌کنم پرسپولیس می‌توانست نماینده بیشتری در اردوی پیش‌رو داشته‌ باشد.
 
برانکو مدیریتش را به رخ آسیا کشید/حق پرسپولیس درتیم ملی بیشتر بود

جوان آنلاین: محمد پنجعلی در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مقابل السد قطر گفت: پرسپولیس در آسیا کاری کرد که تمام کارشناسان فوتبالی انگشت به دهان ماندند. این تیم در بدترین شرایط که از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم و سه بازیکن خود را از دست داده بود به مصاف السد قطری رفت که ژاوی، گابی، اکرم عفیف و بغداد بونجاح را در ترکیب خود داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: برانکو ایوانکوویچ در روزهای بسیار سختی که پرسپولیس پیش رو داشت مدیریت فوتبالی اش را به رخ کشید. او نشان داد توانایی هایش در آسیا هم کم نظیر است. برانکو خیلی خوب به بازیکنانش یاد داده است احساسی بازی نکنند و مزد بازی شجاعانه خود را با برد در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گرفتند.

وی در خصوص اهمیت دیدار برگشت دوتیم در ورزشگاه آزادی تهران تصریح کرد: این بازی هم به اندازه بازی برگشت سخت است. بدون شک کادرفنی پرسپولیس از اهمیت بالای این دیدار خبر دارد و نکات لازم ر ا به بازیکنان خود برای کنترل بازی خواهند گفت. السد بدون شک تهاجمی تر بازی خواهد کرد و پرسپولیس نباید لحظه ای غفلت کند.

پنجعلی درباره لیست تیم ملی برای دیدار تدارکاتی مقابل بولیوی خاطرنشان کرد: آقای کی روش توانسته است تاثیرات خوبی در فوتبال ایران بگذارد. انتخاب بازیکن هم بر عهده اوست. من به عنوان پیشکسوت پرسپولیس فکر می کنم این تیم می توانست نماینده های بیشتری در تیم ملی داشته باشد. بازیکنان پرسپولیس عملکرد خارق العاده ای داشته اند و فکر می کنم اگر همین روند را ادامه دهند تعداد ملی‌پوشان پرسپولیس بیشتر از دو نفر هم شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار