کد خبر: 929493
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه عاشورا:
معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه عاشورا از اجتماع باشکوه 40 هزار بسیجی در تبریز خبر داد.

جعفر اسکندری  اظهار داشت: اجتماع باشکوه 40 هزار نفری بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با عنوان اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص) در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجتماع باشکوه روز پنجشنبه ساعت 9 صبح در میدان ورزشی دهکده ورزشی مقاومت سپاه عاشورا برگزار می‌شود.

اسکندری گفت: حضور بسیج در هر عرصه‌ای نشان از توفیق و موفقیت بوده و بسیج مدال افتخار ملت ایران بوده است و این مردان و زنان درس‌آموز دانشگاه عظیم نبوی، علوی، فاطمی و عاشورایی هستند.

وی افزود: قدرت و اقتدار این مخلصان وادی عشق، شور و شعور نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است همان فرهنگ و ایده‌ای که رسواگر کاخ یزیدیان در طول تاریخ بوده است.

اسکندری اظهار کرد: مرام عاشورایی بسیج یعنی عشق و ارادت به ولایت، دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و این است روایت جاویدان انسان‌های بزرگی که برای کسب رضای خالق همواره در صف اول جهاد با دشمنان دین خدا هستند.

معاونت روابط عمومی تبلیغات سپاه عاشورا تاکید کرد: بسیجیان در عین حال سند افتخار و سربلندی ملت به بلندای تاریخ این سرزمین کهن و ولایتمدار هستند.

به گزارش فارس، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج (سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲) از 9 شهریور ماه آغاز شد و با اجتماع باشکوه 700هزار بسیجی که به صورت همزمان در روز پنجشنبه در سراسر کشور برگزار می‌شود، به پایان می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر