کد خبر: 929450
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
صادق زیباکلام که حدود یک سال است پول‌های کمکی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه در حسابش مانده و توضیحی برای خرج نکردن آن‌ها نداده، سرانجام توسط دستگاه قضایی احضار شد تا روشن شود چرا پول‌های کمکی به مردم زلزله‌زده نرسیده است.
صادق زیباکلام که حدود یک سال است پول‌های کمکی مردم به زلزله‌زدگان کرمانشاه در حسابش مانده و توضیحی برای خرج نکردن آن‌ها نداده، سرانجام توسط دستگاه قضایی احضار شد تا روشن شود چرا پول‌های کمکی به مردم زلزله‌زده نرسیده است. در متن احضاریه دادسرا آمده است: «در اجرای دستورات بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه ۳۶ تهران مقرر گردیده جهت ادای پاره‌ای توضیحات پیرامون نحوه جمع‌آوری کمک‎‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در تاریخ مذکور به همراه اسناد و مدارک مربوطه به این مرکز مراجعه نمایید.»
زیباکلام از طریق صفحه اینستاگرامش ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای مردم زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرد و در حالی که مردم این استان سرپناهی برای زندگی در سرما و گرما نداشتند، در مصاحبه با روزنامه شرق اعلام کرد که می‌خواهد با این پول یک روستای نمونه فرهنگی به نام «دهکده امید» با کتابخانه و خانه فرهنگ بسازد. این تصمیم مورد اعتراض بسیاری قرار گرفت و زیباکلام در واکنش به این اعتراضات در مصاحبه‌ای با روزنامه جام‌جم گفت: «این انتقادات برای من سؤال به وجود آورده که چرا اواخر آبان که این طرح را پیشنهاد کردم، کسی اعتراضی نکرد. معتقدم چند جریان دست به دست هم داده‌اند و این انتقادات را ساماندهی می‌کنند.» او همچنین توضیح داده است: «من بعد از زلزله چندین بار به این مناطق رفته‌ام که آخرین بارش ۲۷ و ۲۸ دی بود. اینکه می‌گویند دولت هیچ‌کاری برای زلزله‌زده‌ها انجام نداده و من الان باید کمک‌های جمع‌آوری شده را هزینه کنم از آن حرف‌های نادرست است. من از نزدیک آنجا را دیده‌ام، نارسایی‌ها و کمبود‌ها هست، اما تصویری که در فضای مجازی شکل گرفته که مردم از سرما تلف می‌شوند و همه بیمار هستند و هیچ کاری برایشان نشده، اشتباه است.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
France
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
منظورش اینه که خودم پولها را لازم دارم ؟؟!
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
می خواهید با پولی که مردم به تو اعتماد کردند که در ان لحظات حساس برای کم شدن الام درد انان به حسابت واریز کردند " خرج نکردید " می خواهید یک روستا بسازید " نام خودرا جاودانی کنید " جللل الخالق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
هر کی پول به حساب ایشون واریز کرده اشتباه کرده
مجید آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
1
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر من ، عزیز من ، سئوال این بود که شما پولهایی را که جمع آوری کردید چه بر سرش آورده اید؟
توضیحات شما مربوط به این است که دولت چه کرده و نکرده!!!
شما که سخنگوی دولت نیستید.
بفرمائید با پولها چه کردید والسلام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار