کد خبر: 929415
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان از اجرای ۲۹۳ هزار و ۳۲۵ نفر - ساعت آموزش مهارتی در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۷ در حوزه روستایی و عشایری این استان خبر داد.
سیدعلیرضا حسینی طلب با تشریح اقدامات در سال ۱۳۹۷ در حوزه روستایی و عشایری گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود به دنبال توسعه آموزش مشاغل خانگی خرد، آموزش، ایجاد و توسعه بنگاه‌های خرد و کوچک، توسعه همکاری‌های با سایر دستگاه‌ها، توانمندسازی و آموزش مهارتی روستائیان، عشایر و ساکنان مناطق محروم و مرزی هستیم. وی با اشاره به تفاهمنامه منعقده با اداره کل امور روستا‌ها و شورا‌های استانداری در شهریور سال‌جاری افزود: ارتقا سرانه آموزش روستائیان و عشایر و افزایش ضریب نفوذ آموزش‌های مهارتی روستا‌های استان و نیز برگزاری دوره‌های کارآفرینی ویژه اقشار آسیب‌پذیر در مناطق روستایی تحت پوشش، از اولویت‌های برنامه کاری آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای ماده ۲۷ برنامه ششم توسعه است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با ارائه آمار عملکرد در بخش روستایی و عشایری تصریح نمود: در شش ماهه نخست سال‌جاری ۲۹۳ هزار و ۳۲۵ نفر - ساعت جهت ۲ هزار و ۳۲۷ نفر در قالب ۱۳۶ دوره و حدود ۷۵ حرفه آموزش مهارتی اجرا شده که ۶۷ درصد از گروه هدف بانوان و ۳۳ درصد آقایان بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار