کد خبر: 929405
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از عکاسان حادثه تروریستی اهواز گفت: حضور موثر و متفاوت عکاسان خبری در این حادثه ثابت کرد عکاسی خبری همچنان از اهمیت و جایگاه بالایی در عرصه اطلاع رسانی برخوردار است.
جوان آنلاين: محمد سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از عکاسان خبری حادثه تروریستی اهواز که پیش از ظهر امروز - چهارشنبه ١١ مهرماه - در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع عکاسان خوزستانی گفت: مردم خوزستان همواره از جمله پیشگامان ایثار و فداکاری بوده‌اند و نام این استان طی دهه‌های گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت عجین شده است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر ٢٤ شهید این حادثه تروریستی، این حضور را حماسه‌ای دیگر در تاریخ این استان عنوان کرد.
سلطانی‌فر با بیان اینکه خوزستان در این سال‌ها با ناملایمات بسیاری دست به گریبان بوده است، گفت: واژه نستوه برازنده مردمی است که تمام این سال‌ها علیرغم وجود مشکلاتی از جمله کمبود آب، ریزگرد‌ها و آلودگی هوا بازهم در صحنه ایستاده‌اند.
وی در ادامه با اشاره به انعکاس متفاوت حادثه تروریستی اهواز، به تصاویر منتشر شده از این حادثه اشاره و تصریح کرد: عکاسان خبری ماهیت ترورستی این حادثه را برای تمام مردم جهان ثابت کردند و مظلومیت شهدا و مردم بی دفاعی که توسط تروریست‌ها به شهادت رساند به تصویر کشیدند.
سلطانی فر در همین زمینه خطاب به عکاسان خبری حاضر در مراسم گفت: حضور فعال و ارزشمندتان در این حادثه ثابت کرد عکاسی خبری همچنان از اهمیت و جایگاه بالایی در عرصه اطلاع رسانی برخوردار است. وی افزود: شما عکاسان خبری وحدت‌آفرین شدید و عکس‌های شما یک بار دیگر وحدت و همدلی مردم و مسئولین را به تصویر کشید و این مهم را به تمام دنیا ثابت کرد.
در ادامه مراسم، عکاسان و خبرنگارانی که در حادثه تروریستی اهواز حضور داشتند و وقایع خونین این روز را ثبت و ضبط کردند ضمن بیان خاطراتی از آن روز به بیان مشکلات کاری خود نیز پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار