کد خبر: 929388
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
به همت مجموعه عمارت مجد انجام شد:
به مناسبت گرامیداشت روزسالمند و با حضور بسیاری از پدربزرگها و مادربزرگها همایشی در مجموعه فرهنگی تفریحی عمارت مجد برپا شد .
بهاره عشقی صابر

به مناسبت گرامیداشت روزسالمند و با حضور بسیاری از پدربزرگها و مادربزرگها همایشی در مجموعه فرهنگی تفریحی عمارت مجد برپا شد .
دراین همایش که باهدف ایجاد نشاط وارج نهادن به مقام پدربزرگ ومادربزرگ ها انجام شد،مسابقاتی درزمینه توان افزایی ونمایش توانمندی های بزرگترها درمقابل چشمان فرزندان ونوه هایشان برگزار گردید.
 خانم جهانبخش مدیراجرایی مجموعه فرهنگی وتفریحی مجد،دراین همایش،اظهارداشت:سالمندان ، بزرگان و سرمایه های ما هستند وبایدهمواره قدردان زحماتشان باشیم ،تا درآینده حسرت ازدست دادن لحظات خوش با بزرگترها را نخوریم.
وی افزود: برای حفظ و افزایش قدرت حافظه درتمامی سنین به خصوص سنین بالابه مطالعه وحفظ کردن و تمرینات ذهنی بپردازید؛ تا در آینده دچارآلزایمرنشوید .
جهانبخشی درادامه با برگزاری مسابقات مختلف بین سالمندان وفرزندان ونوه ها میزان توانایی ، قدرت وبرتربودن پدرومادرها را به فرزندانشان گوشزد نمود .
مدیراجرایی مجموعه مجد در پایان ازفرزندان خواست، تا به گونه ای با پدرومادرها رفتار نمایند، تا حس امید به زندگی واینکه هنوزمی‌توانند بسیاری ازکارها را به تنهایی انجام دهند را دربزرگترها افزایش دهند .
قابل ذکراست این همایش در فضای بسیار آرام ،دلنشین ومفرح با حضور جمع کثیری ازپدربزرگ و مادربزرگ ها به همراه فرزندان و نوه هایشان برگزار و در پایان از همه شرکت‌کنندگان در مراسم با هدایایی تجلیل گردید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر