کد خبر: 929368
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی:
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از تحت پوشش قرار دادن بیش از 48 هزار سالمند در استان خبر داد.

عزیز سهندی اظهار داشت: عمده مشکل سالمندان استان، مشکلات درمانی است که کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات چشمگیری از جمله پرداخت ویزیت های درمانی، سمعک، عصا، واکر و ویلچر را در این خصوص به سالمندان تحت پوشش ارائه می دهد.

وی با تاکید به اینکه 48 هزار و 407 سالمند در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، تصریح کرد: بیشترین تعداد سالمند با 48 درصد در میاندوآب تحت حمایت هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در خصوص خدمات ارائه شده به سالمندان توسط کمیته امداد استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمدتا سالمندان مورد حمایت این نهاد زمینه توانمندسازی را ندارند بیشتر برنامه ها و خدمات حمایتی پیش بینی شده برای این عزیزان معطوف به خدمات مستمر است.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان بسته خدمتی کمک معیشت را به صورت ماهانه و مستمر به سالمندان مورد حمایت پرداخت می کند که مبلغی در حدود بیش از 3 میلیارد ریال به صورت ماهانه است.

سهندی خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری برنامه های فرهنگی، برگزاری همایش تجلیل از سالمندان، دیدار و دلجویی از سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه، پایش سلامت سالمندان تحت حمایت و برگزاری کلاس های آموزشی با محوریت سلامت، نشاط و بهبودی شیوه های زندگی سالمندی از دیگر برنامه های کمیته امداد برای سالمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر