کد خبر: 929183
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
سردار غیب‌پرور در نشست خبری:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۸ هزار گروه جهادی در رزمایش سپاهیان محمد رسول‌الله ۲ به اجرای ۱۹۷۳ پروژه عمرانی پرداختند، گفت: ۶۰ درصد اعتبارات این پروژه‌ها توسط مردم تامین شد.

جوان آنلاین: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که صبح امروز(سه شنبه) برای تشریح دستاوردهای مرحله اول رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و برنامه‌های مرحله دوم این رزمایش برگزار شد، اظهار داشت: رزمایش بزرگ عاشورایی بسیج تحت عنوان سپاهیان حضرت محمد رسول الله ۲ از روز ۹ شهریور آغاز شد که دو بخش داشت.

وی افزود: بخش اول رزمایش ۱۰۰۰ گردان بسیج در مراکز استان‌ها و بخش دوم بحث خدمت‌رسانی بود که اتفاقات بسیار خوبی رخ داد. در این بخش ۸ هزار گروه جهادی داوطلب خودجوش به میدان آمدند و در نقاط مختلف کشور به خدمت رسانی پرداختند و ۱۹۷۳ پروژه عمرانی انجام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ۶۰ درصد اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها توسط مردم تامین شد، ادامه داد: این نشان می‌دهد مردم با وجود گرفتاری‌هایی که دارند وارد عرصه شدند و مشارکت فعالی در پروژه های عمرانی داشتند.

سردار غیب پرور در تشریح اقدامات بسیج در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج، گفت: ۱۶۰ هزار خدمت پزشکی در حوزه دندان پزشکی و دیگر حوزه ها ارائه شد و در بخش فرهنگی ۲۶ هزار خدمت فرهنگی ارائه گردید، در این حوزه با تجهیز خودرو، فیلم هایی برای مردم در روستاها اکران شد.

وی افزود: در بخش اقتصاد مقاومتی ۱۱۸۷ پروژه مربوط به اقتصاد مقاومتی راه اندازی شد و ۳۶۲ هزار بسته معیشتی، جهیزیه و بسته های آموزشی در سراسر کشور توزیع شد و ۳۲۷ تیم تخصصی از بسیج مهندسین کشاورزی به سراسر کشور اعزام شدند.

رئیس سازمان بسیج گفت: اقداماتی در حوزه کارگری با عنوان شیفت ایثار در ۵۶۲ کارخانه با حضور حدود ۵۱ هزار کارگر صورت گرفت که در این پروژه ۲۰۹ هزار ساعت کار جهادی انجام شد. کارگران ما با وجود شرایط فعلی اقتصاد کشور وارد میدان شدند و ساعاتی را بصورت رایگان برای خدمت به مردم کار کردند.

وی ادامه داد: در همین یک ماه در هزار و ۸۷ محله و روستای کشور ۴۱۲۹ مدیر و مسئول در میز خدمت شرکت کردند و ۴۲۴۳۰ نفر از مردم به این میزهای خدمت مراجعه و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و بخش اعظمی از مشکلات آنها حل شد.

سردار غیب پرور به اقدامات بسیج اصناف کشور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج اصناف طرح «یک کاسب یک دانش آموز» را پیاده کرد و هرکدام از کسبه یک دانش‌آموز را حمایت کرده و موارد مورد نیاز آنها را تامین کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خدمات انجام شده در این رزمایش را بسیار گسترده و امیدوار کننده دانست و تصریح کرد: اینها نشان می‌دهد ظرفیت خدمت در کشور بسیار بالاست و کار بسیار بزرگی در سراسر کشور توسط بسیج و مردم قابل انجام است.

وی افزود: روز پنجشنبه روز پایان این رزمایش با تجمع بیش از ۷۰۰ هزار بسیجی سازمان یافته در سراسر کشور است که ۶۰۰ هزار نفر در مراکز استانها و یک صد هزار نفر در تهران و در ورزشگاه آزادی اجتماع خواهند کرد؛ خلاصه این رزمایش ۳۵ روزه این است که با امید و نشاط و امید به آینده می توان به جلو حرکت کرد.

سردار غیب پرور اظهارداشت: اجتماع روز پنجشنبه آغازی برای دوران بعد از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران است تا به دشمن اعلام می کنیم برخلاف آنچه انها تصور می کنند ما با امید و اعتماد ۴۰ سال دوم انقلاب را شروع می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام بسیج در کشف محل‌های احتکار کالا اشاره کرد و گفت: بسیج در سراسر کشور با هماهنگی قوه قضائیه و تعزیرات حکومتی فعالیت گسترده ای را جهت کشف و اعلام محل احتکار کالا و مقابله با گران فروشی در دست انجام دارد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار