کد خبر: 929136
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
تا ۲ ماه آینده انجام می‌شود
فرماندار سمنان از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی تا دو ماه دیگر در مرکز استان خبر داد.

سیدعباس دانایی در هفتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان سمنان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ ترافیک در شهر ضروری است.

وی بیان کرد: دوربین‌های ثبت تخلفات در حال نصب نه‌تنها منجر به کاهش تخلفات رانندگان می‌شود؛ بلکه نظارت دقیقی بر ترافیک و اصول رانندگی دارد.

فرماندار سمنان با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت یکی از مهم‌ترین موضوعات در توسعه جوامع است و برقراری امنیت در رفت‌وآمد برعهده پلیس قرار دارد.

دانایی از راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی تا دو ماه دیگر در مرکز استان خبر داد و افزود: در مرحله نخست در پنج مکان شهر سمنان نسبت به نصب دوربین اقدام شده است.

وی در راستای سامان‌دهی توقف‌گاه و ایستگاه خودروهای خطی‌ محور سمنان- مهدی‌شهر- شهمیرزاد از جانمایی دو مکان خبر داد و اضافه کرد: پارکینگ جمعه‌بازار روبه‌روی صداوسیما و ضلع شمالی بلوار ورزش از سوی دستگاه‌های متولی برای توقف‌گاه موقت پیش بینی شده است که پس از انجام اقدامات کارشناسی یکی از این دو مکان مشخص خواهد شد.

در این جلسه در خصوص پیشرفت فیزیکی و آخرین وضع مرکز مانیتورینگ موقت شهرداری سمنان، سامان‌دهی مینی‌بوس‌هایی که در حاشیه شهر فعالیت می‌کنند، سامان‌دهی توقف‌گاه و ایستگاه خودروهای خطی‌ سمنان- مهدی‌شهر- شهمیرزاد، بررسی طرح اصلاح هندسی میدان اندیشه و بررسی طرح اصلاح هندسی میدان علی‌اکبر (ع) بحث و تبادل‌نظر شد.

همچنین در این جلسه در زمینه بررسی طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار شریف واقفی و شیخ علاءالدوله، طرح سامان‌دهی تقاطع نگین در شهرک امیرالمؤمنین (ع)، اصلاح هندسی انتهای کنارگذر بلوار بسیج (مقابل سپاه)، اصلاح هندسی میدان دریادار همتی، بررسی ورودی و خروجی بریدگی مقابل تعاونی مولایی و جایگاه عرضه سوخت پیوندی و اصلاح نقطه حادثه‌خیز مقابل 400 دستگاه تبادل‌نظر صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر