کد خبر: 929109
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵
رسول‌سنایی‌راد
در پاسخ به جنایت تروریستی عناصر تکفیری در شهر اهواز که سی‌ویکم شهریور رخ داد و تروریست‌های مورد حمایت مثلث شرارت عبری، عربی، غربی جمعی از مردم و مدافعان کشور را در مراسم رژه نیرو‌های مسلح به خاک و خون کشیدند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراکز تجمع و پشتیبانی این عناصر را در شرق فرات با موشک و بمباران هوایی پهپاد‌های خود مورد اصابت قرار داد. در این عملیات که به فاصله کمی از آن حادثه تلخ به اجرا گذاشته شد، اهداف عملیاتی که در خاک سوریه قرار داشت با شش فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و شلیک هفت فروند پهپاد رزمی مورد حمله قرار گرفته و با انهدام اهداف از پیش تعیین شده، تروریست‌های تکفیری سیلی محکمی دریافت داشته و متحمل خسارت‌های سنگین جانی و لجستیکی شدند که بخشی از آلام خانواده‌های معظم شهیدان و مجروحان حادثه اهواز را التیام بخشیده و آتش انتقام را به جان پلید تروریست‌ها انداخت.
شبیه این عملیات در تابستان سال گذشته و در پاسخ به حمله تروریستی و جنایتکارانه عناصر تکفیری به حرف مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی در شهر تهران انجام شد، اما با این تفاوت که در عملیات اخیر علاوه بر شلیک موشک، هواپیما‌های بدون سرنشین نیز اقدام به حمله به مراکز لجستیکی و پشتیبانی تکفیری‌ها کرده و در واقع با عملیات تکمیلی و لکه‌گیری در منطقه هدف‌گذاری شده، دامنه و میزان ضربه را افزایش دادند.
نکته قابل توجه اینکه گرچه در این عملیات، مراکز تروریست‌های تکفیری مورد اصابت قرار گرفت، اما این پاسخ مقتدرانه برای اربابان و حامیان تروریست‌ها که در توهم بی‌ثبات‌سازی داخلی و کشاندن ناامنی به درون خاک کشور عزیزمان به‌سر می‌بردند و وقیحانه تروریست‌ها را به عنوان ابزاری برای تحقق این هدف شوم تصور کرده بودند، نیز پیام دارد. پیام‌هایی چون:
۱- انتخاب گروهک‌های تروریستی و تأیید شیوه‌های تروریستی برای ضربه به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نه‌تن‌ها به اقتدار نیرو‌های مسلح خدشه‌ای وارد نمی‌آورد، بلکه ضرورت تقویت و به‌کارگیری این اقتدار را قطعی‌تر و حمایت مردم را از آنان قاطع‌تر می‌سازد.
۲- عبور از خط قرمز‌های امنیتی و حیثیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب از بین رفتن هرگونه خط قرمز به صورت متقابل شده و زمینه‌ساز پاسخگویی به تهدید در همان سطح و بالاتر شده و هرگونه تحفظ سیاسی و مصلحتی را به سایه می‌اندازد.
۳- پاسخ جنایت تروریست‌هایی که در قالب سناریویی متصل به بیگانه ایفای نقش می‌کنند، مرز‌های جغرافیایی را برنتافته و هرکجا که لازم باشد به اجرا گذاشته می‌شود.
۴- پاسخ به هرگونه اقدام تروریستی خرد و بی‌ارزش، دندان‌شکن بوده و با مشت آهنین پاسخ داده خواهد شد. از این رو اربابان و حامیان تروریست‌ها باید بدانند که در صورت تکرار اشتباه با پاسخ محکم‌تر و کوبنده‌تر مواجه خواهند شد.
بیانیه‌ها و پیام‌های حاوی تشکر از سپاه پس از این عملیات مقتدرانه گویای حمایت ملی و فراگیری است که برای پاسداران به عنوان فرزندان ملت مایه غرور و مباهات بوده و آنان را در پاسداری از عزت ملی و امنیت کشور تشویق کرده و البته خواب را از تروریست‌های جنایتکار و اربابان سیر روی آنان می‌گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار