کد خبر: 929089
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
سرلشکر باقری:
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکاست و موشک‌های سپاه به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه، در جمع خبرنگاران به عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد و گفت: در حادثه تلخ تروریستی اهواز متاسفانه عده‌ای از هموطنان عزیز ما به شهادت رسیدند و عده‌ای نیز مجروح شدند لذا در طول این یک هفته جهت ریشه‌یابی این جریان، اقدامات مختلفی را انجام دادیم تا با تخلفات احتمالی، برخورد محکمی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین لازم بود تا با تروریست‌ها و منشأ این کار برخورد و انتقام خون شهدا گرفته شود و آن گوشمالی که رهبر معظم انقلاب فرموده بودند، اتفاق بیفتد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: کار‌های اطلاعاتی دستگاه‌های مسئول نشان داد که تروریست‌ها ضمن اینکه ارتباطاتی با گروه‌های ضدانقلاب داشتند، از داعش خط گرفته‌اند و داعش این افراد را از منطقه دیرالزور سوریه هدایت کرده است، که بامداد امروز عملیات سنگین موشکی و پهپادی با موفقیت کامل انجام شد و طبق گزارش‌های دقیقی که داریم تاکنون تلفات چشمگیری به داعش وارد شده و تعدادی از فرماندهان باقی‌مانده این گروه تروریستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

باقری اظهار داشت: مهم این است که پهپاد‌های جمهوری اسلامی با عبور از یکی دو کشور خود را به این مناطق رسانده و این عملیات را با موفقیت انجام دادند و موشک‌های جمهوری اسلامی با طی مسافت‌های طولانی با دقت در ساختمان‌های بسیار کوچکی فرود آمدند و تلفات وارد کردند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه‌ای که داعش در شرق فرات در آن استقرار دارد، تحت تسلط ارتش آمریکاست و این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کرد که به منطقه تحت مسئولیت آمریکا نزدیک است.

وی ادامه داد: همه این‌ها هشداری برای دشمنان است تا در جهت ایجاد ناامنی در ایران حرکتی نکنند چراکه برای رهبر معظم انقلاب و نیرو‌های مسلح، امنیت مردم خط قرمز است و اگر خطایی صورت گیرد، حتما و با قاطعیت پاسخ داده می‌شود و همان جمله یکی بزنند، 10 تا می‌خورند اتفاق می‌افتد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
بایدخیلی حواسمان به تحرکات دشمن باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
مرگ بر بی بی سی
مرگ بر آمریکا
مرگ برسعودی
مرگ براسرائیل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
امروز بی بی سی عزا دار داعش است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار