کد خبر: 929007
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های عامل جنایت تروریستی اهواز با واکنش گسترده رسانه‌های جهان مواجه شد.

جوان آنلاین: حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌های بالستیک زمین به زمین به مقر تروریست‌های عامل حمله تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه واکنش گسترده رسانه‌های جهان از جمله عرب زبان به ویژه سایت‌های اینترنتی را به دنبال داشت و آن‌ها گزارش دادند که تعداد زیادی از عوامل تروریست و سران و سرکردگان پشت پرده جنایت اهواز در جریان این عملیات کشته یا زخمی شدند.

بازتاب گوشمالی سپاه به تروریست‌ها در رسانه‌های جهان +تصاویر

پایگاه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود تاکید کرد که این حمله پاسخی مستقیم از سوی ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است و روی موشک‌ها عبارت‌هایی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل سعود» درج شده بود.

خبرنگار شبکه المیادین همچنین گزارش داد که ایران با این حمله به مقر تروریست‌ها واقع در شرق فرات می‌خواست پیام‌هایی را به کشور‌های حامی گروه‌های تروریستی بدهد. علاوه بر اینکه هواپیما‌های بدون سرنشین نیز لحظه هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در منطقه البوکمال را ثبت کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از این وعده داده بود که انتقام مرگبار و فراموش نشدنی از تروریست‌های عامل جنایت اهواز بگیرد. بیانیه سپاه پاسداران تاکید کرده بود که این نیرو‌ها انتقام مهلکی را در آینده‌ای نزدیک از تروریست‌ها خواهند گرفت و ضربه قوی به آن‌ها وارد خواهند کرد که هرگز آن را فراموش نمی‌کنند.

خبرگزاری رویترز نیز با اعلام خبر عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مقر تروریست‌ها در سوریه آن را واکنشی به حمله تروریستی هفته گذشته در اهواز دانسته است.

پایگاه خبری شبکه المنار نیز با درج فیلمی از این حمله تاکید کرد که ایران به تجاوز صورت گرفته در عملیات تروریستی اهواز واکنش نشان داد و مواضع تروریست‌ها در شرق فرات را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

پایگاه خبری العهد نیز تاکید کرد که ایران انتقام خون شهدای خود را گرفت و موشک‌های بالستیک این کشور منطقه شرق فرات را به لرزه درآورد.

این گزارش به نقل قولی از رسانه‌های خبری ایرانی پرداخت و تاکید کرد که موشک‌های مذکور از شهر کرمانشاه شلیک شده و با دقت بسیار بالا اهدافی را در شهر البوکمال در شرق فرات هدف قرار داد.

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که ایران حمله موشکی را به منطقه شرق فرات ضد تروریست‌های عامل حمله اهواز انجام داده است. این سایت نوشت که این حمله بامداد دوشنبه ضد مقر عناصری صورت گرفت که ایران آن‌ها را «گروه‌های تروریستی» توصیف کرده است!

بازتاب گوشمالی سپاه به تروریست‌ها در رسانه‌های جهان +تصاویر

پایگاه خبری المسیره نیز گزارش داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر عناصر تروریست‌های عامل حادثه اهواز را با چندین موشک بالستیک هدف قرار داد که در نتیجه این حمله تعداد زیادی از عناصر تکفیری کشته شدند.

این گزارش تاکید کرد که رسانه‌های جمعی ایران تصاویری از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تکفیری در شرق فرات را منتشر کردند که در واکنش به جنایت اهواز انجام شده است.

بازتاب گوشمالی سپاه به تروریست‌ها در رسانه‌های جهان +تصاویر

شبکه خبری العربیه نیز به انتشار این خبر به نقل از رسانه‌های رسمی ایرانی بسنده کرده و به نقل از سایت سپاه نیوز نوشت که مقر فرماندهی مسئولان عامل جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات با موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت.

پایگاه خبری الیوم السابع مصر نیز تصاویری از این حمله را منتشر کرد. این سایت اینترنتی نیز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم نوشت که حمله مذکور باعث هلاکت و زخمی شدن تعدادی از سرکردگان و عناصر این گروه‌های مسلح شده است.

خبرگزاری فرانسه، شبکه خبری فرانس ۲۴ و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله دبکافایل و تایمز اسرائیل نیز به مخابره خبر انتقام سپاه از عاملان حمله تروریستی اهواز پرداخته‌اند.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
مرگ بربی بی سی
مرگ برآمریکا
مرگ برآل سعود
مرگ بر اسرائیل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار