کد خبر: 928998
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد:
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از ثبت نام بیش از ۶۰۰۰ نفر در سامانه مشاغل خانگی استان خبر داد.

دکتر ولی عاقلی با اشاره به آمار ثبت نام طرح مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان طرح مشاغل خانگی در 17 شهرستان آذربایجان غربی به اتمام رسید که در مجموع بیش از 6000 نفر از متقاضیان در سامانه این طرح ثبت نام خود را قطعی کردند.

وی اظهار کرد: در شهرستان ارومیه با اختصاص 28 درصد ثبت نامی ها و شهرستانهای میاندوآب، بوکان و نقده به ترتیب بیشترین ثبت نامی ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود:21 رشته شغلی برای این طرح در آذربایجان غربی اختصاص یافته بود که 25 درصد متقاضیان در رشته پرورش مرغ بومی و مابقی رشته های شغلی را پوشاک، بسته بندی حبوبات و بسته بندی میوه خشک به ترتیب بیشتر ثبت نامی ها را به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است مجسمه سازی، انیمیشن، کیف دوزی، خشک کردن میوه، بسته بندی میوه، تولید نرم‌افزار، گل‌های کریستالی، کسب و کارهای الکترونیکی (طراحی سایت و اپلیکیشن)، تولید عسل، پرورش گل و گیاه، پوشاک، مترجمی زبانهای خارجه، ویراستاری ( مقاله، کتاب و..)، تولیدات چرم دست دوز، عرقیات گیاهی، پرورش قارچ، بسته بندی حبوبات،بسته بندی سبزیجات، تولید مرغ بومی، تولید گیاهان دارویی و فرآوری گیاهان دارویی رشته های شغلی مورد تقاضا در آذربایجان غربی هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر